Avatar billede japping Nybegynder
01. december 2011 - 23:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Studiejob

Virksomhed i Søborg (kbh området) søger efter studerende der ønsker 10-15 timer studiejob om ugen. Vi har ca. 10 studerende der varetager forskellige typer opgaver og vi søger endnu en IT supporter.

Jobbet indeholder supportfunktioner inden for netværk, servere, MS Cloud, PC konfiguration o.l., men kravet er kun at du
- har generel viden om IT
- er omhyggelig og kvalitetsbevidst
- vil lære yderliger om IT af kollegaer og ekstern supportere
Opgaverne opgatter kun interne systemer og support til ansatte.

Virksomheden arbejder inden for green-tech og arbejdsbyrden afpasses i forhold til ferie og eksamensperioder.

Der lægges vægt på den rette personlighed samt lysten til at sætte sig ind i nye ting.

Hvis de mener ovenstående er noget for dig, så skriv lidt om dig selv og kontaktinformationer.

Der kan gå op til 5 dage inden jeg vender tilbage til denne tråd.
Avatar billede knmuel1 Nybegynder
02. december 2011 - 13:33 #1
Hej ,
Jeg er software programmør. Jeg har lang erfaring med at arbejde med C #, vb, PHP.
Jeg arbejder også med joomla og wordpress.
,
  Jeg læser til Kandidat i Software Development på ITU
Hvis du har nogle opgaver  til ovenstående, kan du kontakte mig.
Jeg ser frem til mulihjeden til at arbejde sammen med jer.
Vh
Avatar billede japping Nybegynder
02. december 2011 - 15:35 #2
Der er ingen programmeringsopgaver da det er en IT support og driftsfunktion. Derfor skal du ikke regne med at der er programmeringsopgaver.

Spørgsmålet er om jobbet så har din interesse.
Avatar billede camell2 Nybegynder
04. december 2011 - 23:59 #3
Hej

Jeg er en ung mand på snart 20, der er yderst IT-interesseret og begynder på datamatikeruddannelsen den 23. januar. Jeg finder derfor dette job usædvanligt attraktivt.

Jeg har i perioden jan. 2008 - feb. 2010 arbejdet hos Nordisk Film Biografer A/S, ansat som concession piccolo, hvor kundekontakt var en væsentlig del af jobbet.

I forbindelse med jobbet hos Nordisk Film Biografer A/S, hvor jeg har arbejdet mere end 1000 timer i løbet af ca. 2 år, har jeg aldrig meldt mig syg. Yderligere går jeg meget op i at møde til tiden. Jeg er initiativrig, og leder derfor altid efter nye opgaver der skal løses. Desuden anser jeg mig selv som yderst positiv og venlig.

Jeg har en rimelig stor erfaring med hardware og software. Jeg har en del gange skilt stationære computere ad, samlet dem igen og repareret flere IT-produkter. Fx har jeg selv skiftet skærmen på en bærbar PC. Jeg har været en aktiv bruger af især Word 2007 i mindst 3 år i forbindelse med STX.

Jeg er meget ambitiøs, resultatorienteret og ikke typen der blot giver op.

Jeg interesserer mig for både software og hardware, hvor begge er en relativ stor del af min fritid.

I øjeblikket arbejder jeg hos en IT-distributør som vikar-lagermedarbejder, som dog kan opsiges med 1 dags varsel.

På mit STX-eksamensbevis findes et 12-tal i mediefag (B-niveau).

Som sagt finder jeg dette job særdeles attraktivt og ville med stor glæde beholde jobbet i løbet af min videregående uddannelse de næste 3 år

Jeg kan starte med det samme og kan arbejde alle dage og foreløbig alle tidspunkter.

Jeg glæder mig til at høre fra jer.

Martin Stendersø
Mobil: 31193642
Email: Stendersoe@hotmail.com
Avatar billede japping Nybegynder
09. december 2011 - 23:39 #4
lukket