Avatar billede 3333 Nybegynder
01. december 2011 - 22:27 Der er 2 kommentarer

Skjul IP adresse og portnummer i adressen via iframe

Hej Eksperter

Jeg har et domain som jeg vil bruge til at viderestille til en ip-adresse og et portnummer.
Jeg kan ikke rigtigt finde noget der virker.

Har prøvet:

<html>
<body>
  <iframe src="http://25.25.25.25:2525" width="100%" height="100%" frameborder="0" scrolling="no" />
</body>
</html>

og

<html>
<head>
<style type="text/css">
html {
overflow: hidden;
}
</style>
</head>
<body>
<iframe name='FRAME1' src='http://25.25.25.25:2525' width='100%' height='100%' marginheight='0' marginwidth='0' scrolling='auto' frameborder='0'>
<p>Your browser does not support iframes.</p>
</iframe>
</body></html>

Der er ikke nogen af dem der virker da dette kun resulterer i at der så står "Undefined" på alle knapper og links på siden i iframen.

Hjælp
Avatar billede olebole Juniormester
02. december 2011 - 00:25 #1
<ole>

Der er formodentlig en fejl på den side, du loader i iframe'en - men det kræver clairvoyante evner at komme det nærmere. Et link ...?

/mvh
</bole>
Avatar billede 3333 Nybegynder
03. april 2012 - 22:45 #2
Hey Ole
Havde helt glemt dette spm, vil du smide et svar selvom jeg er gået helt væk fra denne opsætning.
Smid et svar så jeg kan lukke denne tråd.
Undskyld