Avatar billede frede224 Nybegynder
01. december 2011 - 22:14 Der er 12 kommentarer

Smartphone - Er dette muligt?

Hej.

Jeg har hjulpet en bekendt med at lave et kartotek over hans filmsamling. Kartoteket lavede jeg i Excel, da det var let og overskueligt, og stadig mulighed for at søge på filmtitler eller nummeret på filmen.

Nu efterlyser han en måde, hvorpå han kan tjekke sit kartotek på hans Smartphone (samsung galaxy s2).
Han skal bruge kartoteket på sin Smartphone, når han skal købe nye film, for at tjekke om filmene allerede eksistere i samlingen.

Mit spørgsmål er, om det er muligt, at få dette kartotek over på hans smartphone, via en app eller internettet eller måske noget helt tredje. Desuden ville det være en stor bonus, hvis det var muligt at søge i kartoteket på telefonen!

På forhånd tak, og fortsat god aften!

Mvh
Frederik
Avatar billede chalde Seniormester
01. december 2011 - 22:19 #1
Prøv Google Docs.
Avatar billede pstidsen Novice
01. december 2011 - 22:45 #2
Eller SkyDrive.
Avatar billede frede224 Nybegynder
01. december 2011 - 23:27 #3
Er det muligt at søge i kartoteket via Google Docs?
Avatar billede RuneDams Juniormester
12. december 2011 - 22:27 #4
Eller gem det som PDF og læg det over på hans smartphone ;-)? Den kan vel vise PDF??
Avatar billede frede224 Nybegynder
12. december 2011 - 23:06 #5
Jo jeg har fundet en løsning, som gør det muligt at få listen over på telefonen. Men jeg efterlyser stadig en løsning med søgefunktion.
Avatar billede pstidsen Novice
12. december 2011 - 23:32 #6
Det kan du da gøre i PDF'en.
Avatar billede RuneDams Juniormester
13. december 2011 - 07:45 #7
#6 Det vil jeg også mene...
Avatar billede frede224 Nybegynder
14. december 2011 - 08:20 #8
Tak for det!
Avatar billede RuneDams Juniormester
14. december 2011 - 08:36 #9
Virkede det for dig :P?
Avatar billede frede224 Nybegynder
14. december 2011 - 08:43 #10
Har ikke prøvet endnu ;-)
Avatar billede RuneDams Juniormester
14. december 2011 - 08:54 #11
Okay :-). Du skriver hvis en af os skal lægge et svar ;-).
Avatar billede frede224 Nybegynder
14. december 2011 - 08:56 #12
Det skal jeg gøre! og igen - tak