Avatar billede nukezepto Nybegynder
01. december 2011 - 16:20 Der er 20 kommentarer

Lås computeren.

Hej Folkens

Er det muligt at fjerne denne "mulighed" fra start skærmen på windows - samt låse skærmen?

http://i43.tinypic.com/1z3cm0z.png

Takker :)
Avatar billede pstidsen Novice
01. december 2011 - 17:49 #1
Windows 7?

Låse skærmen?

Du skal helt sikkert ind i registreringsatabasen. Prøv: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Authentication\LogonUI HUSK AT TAGE BACKUP AF DATABASEN FØRST!!!!
Avatar billede nukezepto Nybegynder
01. december 2011 - 17:54 #2
Altså hvis du har set billedet - så ville du kunne se hvad jeg mener...

Vil gerne havde de "muligheder" man får ved at trykke på den markerede knap til ikke at være tilgængelige
Avatar billede pstidsen Novice
01. december 2011 - 17:56 #3
Jeg kunne da ikke vide hvad du mente med låse skærmen...

Er det Windows 7?

Har du været inde i reg basen som jeg sagde?
Avatar billede nukezepto Nybegynder
01. december 2011 - 19:28 #4
Det er Windows 7.

Nej har ikke været derinde - for jeg har hørt at går man ind i SYS32 eller regedit - så kan slemme ting ske :P

Så ville gerne hvis du kender en guide som fortæller punkt for punkt
Avatar billede pstidsen Novice
01. december 2011 - 22:30 #5
Ja hvis man slettet eller ændrer det forkerte kan det gå grueligt galt, ja. Prøv at se om der er noget her: http://www.askvg.com/ultimate-collection-of-the-best-free-tools-to-customize-windows-7-login-screen/
Avatar billede pstidsen Novice
01. december 2011 - 22:38 #7
Hop punkt 3 og 4 over.
Avatar billede nukezepto Nybegynder
02. december 2011 - 14:15 #8
Er igang med din sidste guide nu.

Så om få min får vi at se :)
Avatar billede nukezepto Nybegynder
02. december 2011 - 14:32 #9
Hej.

Det virkede ikke :S

Har optaget hvad jeg gjorde.

http://www.youtube.com/watch?v=QGXdLxE1e8Q
Avatar billede pstidsen Novice
02. december 2011 - 14:41 #10
Du skal kun springe over punkt 3 og 4. Ikke 1 og 2. Følg punkt 1 og problemet er løst
Avatar billede nukezepto Nybegynder
02. december 2011 - 18:59 #11
Forsøger igen.
Avatar billede pstidsen Novice
02. december 2011 - 19:23 #12
Avatar billede nukezepto Nybegynder
02. december 2011 - 19:25 #13
Er meget i tvivl om 1.

Take control of.

Ny video her.
http://www.youtube.com/watch?v=m9zDnYbe75g
Avatar billede nukezepto Nybegynder
02. december 2011 - 19:38 #14
Har nu hentet den lille fil som gør at man kan tage ownership

Se her:

http://youtu.be/TpJnqms_mVk
Avatar billede nukezepto Nybegynder
02. december 2011 - 19:44 #15
Takker for linket :)

Men mangler et kunne gemme filen nu eller?

Fordi du bruger så lang tid på dette - giver jeg Dobbelt points :)
Avatar billede pstidsen Novice
02. december 2011 - 20:54 #16
Hvis du følger guiden på youtube, skulle du gerne kunne gemme den.
Avatar billede nukezepto Nybegynder
02. december 2011 - 21:43 #17
Kan stadig ikke....
Avatar billede pstidsen Novice
02. december 2011 - 21:59 #18
Højreklik på filen-->Egenskaber-->Sikkerhed-->Avanceret-->Ejer og tag et screenshot af det du ser og lig det herind.
Avatar billede nukezepto Nybegynder
02. december 2011 - 22:54 #19
Avatar billede pstidsen Novice
03. december 2011 - 19:59 #20
Kopier authui.dll ud på skrivebordet i to versioner. Den ene skal du ændre som der står i guiden. Den anden er bare backup. Når du har rettet den ene fil kopierer du den tilbage i mappen.

Hvis du stadig ikke kan få tilladelser til det, så: Højreklik-->Egenskaber-->Sikkerhed-->Brugere (DIT NAVN\Brugere)-->Rediger-->Fuld kontrol-->OK-->Ja-->OK.