Avatar billede Alano Novice
29. november 2011 - 13:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan iPhone 3gs køre spil?

Hej

Jeg tænker på at købe en iphone 3gs til min kæreste i julegave

Selv har jeg en iphone 4S, som hun elsker at spille på. Angry Birds, Fruit Ninja, Where my water etc

Den skal naturligvis også bruges til andre funktioner, men det er spillene som jeg er mest bekymret for om den kan klare. Har i erfaringer her?

Kan en 3gs køre disse spil eller vil det være spild at smide penge efter en 2 1/2 år gammel telefon?
Avatar billede kimwright Nybegynder
29. november 2011 - 13:33 #1
en 3Gs skulle ikke have nogen problemer med spil, måske at den almindelig 3G begynder at halte bagud, men så krævende er spillene heller ikke :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. november 2011 - 13:36 #2
Som kimwright skriver, så har den ikke problemer med de spil der nævnes.
Blot for at du lige fik det understreget ;)
Avatar billede Slettet bruger
29. november 2011 - 19:16 #3
Jeg har stadig min gamle iPhone 3, og der virker Angry Birds og Fruit Ninja fint, i hvert fald med det gamle iOS 3.x. Det sidste spil kan jeg ikke installere da den kræver iOS 4.x, og jeg har ikke lyst til at opgradere iOS på den. 3GS er væsentlig hurtigere i forhold til iPhone 3, så jeg tør også godt sige der ikke burde være nogen problemer med de nævnte spil. :)
Avatar billede Alano Novice
29. november 2011 - 19:18 #4
Super tak for hjælpen alle sammen. Godt at vide! :) Første med et "svar" får point
Avatar billede kimwright Nybegynder
30. november 2011 - 08:10 #5
Svar ;)