Avatar billede fhansen82 Mester
28. november 2011 - 21:22 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Ny søgemulighed / listning af spørgsmål

Hej Eksperten

Jeg syntes man mangler en mulighed for at søge i udvalgte kategorier. Hvis jeg ønsker at søge i uløste spørgsmål, kunne det være fint at have muligheden for at kunne sortere i hvilke spørgsmålskategorier man ville se. Det kunne være ved flueben ud for de enkelte kategorier.

En anden ting.

Når der oprettes spørgsmål, sorteres disse efter tidspunkt for hvornår de er oprettet. Dette gør efter min mening hurtigt, at spørgsmålene forsvinder i mængden. I andre fora bliver et emne, som der bliver tilført et nyt indlæg i, rykket op som det første. Dette syntes jeg gør, at emnet bliver holdt i live til det er færdigt, herefter vil det så forsvinde ud, når andre emner skubber det videre. Det kunne jeg godt savne. Lige nu får jeg indtrk af, at nogle få når at se spørgsmålet, og lave et indlæg. Det er så kun de få, som prøver at løse problemet, og hvis det viser sig, at de ikke kan løse det, så dør spørgsmålet, fordi det forsvinder i mængden.
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. november 2011 - 21:30 #1
Søg i bestemte kategorier:
Her søges der på test i denne kategori:
Google: test site:eksperten.dk/spm/Eksperten/Forslag
www.google.dk/#sclient=psy-ab&hl=da&safe=off&source=hp&q=test+site:eksperten.dk%2Fspm%2FEksperten%2FForslag&pbx=1&oq=test+site:eksperten.dk%2Fspm%2FEksperten%2FForslag&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=s&gs_upl=26179l33609l1l35627l13l11l0l0l0l2l213l1426l4.6.1l11l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.,cf.osb&fp=337f6eae556321ee&biw=1440&bih=718
Avatar billede fhansen82 Mester
29. november 2011 - 18:33 #2
Jeg forstår ikke helt hvad du mener. Hvad har du gjort? Jeg ville bare have mulighed for at sætte nogle flueben i de kategorier som der skulle vises spørgsmål fra.
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. november 2011 - 19:20 #3
I google skrives test site:eksperten.dk/spm/Eksperten/Forslag
her søger du på ordet test i kategorien Forslag
Avatar billede fhansen82 Mester
29. november 2011 - 19:27 #4
Jeg vil netop gerne blive på sitet. Besværligt at skulle ud i Google for at lave en søgning. Forslaget går på at ændre således at søgningen bliver gjort lettere.
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. november 2011 - 21:56 #5
Godt forslag.

Kig dog lige på mine point... for 2½ år siden fik jeg at vide der ville blive kigget på det - intet er sket. Så regn ikke med mirakler ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. november 2011 - 21:57 #6
(Point ude altså... )
Avatar billede fhansen82 Mester
02. december 2011 - 08:44 #7
Hæ hæ. Hvordan kan man lige have minus :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. december 2011 - 10:22 #8
Aner det ikke, og tror heller ikke admin ved det, ellers var det nok rettet for længst ;)
Avatar billede fhansen82 Mester
02. december 2011 - 16:09 #9
Men, jeg vil med ret stor sikkerhed sige, at der ikke vil tilgå flere kommentarer fra andre i denne tråd, da den simpelthent forsvinder i mængden. Og det er det jeg mener med afsnit 2.
Avatar billede fhansen82 Mester
13. december 2011 - 16:07 #10
Time Of Death: 16:07 2011-12-13
Avatar billede fhansen82 Mester
17. december 2011 - 22:28 #11
Lukker
Avatar billede hansepeter2 Nybegynder
17. december 2011 - 23:47 #12
Det med google er et nyt tiltag, så det bliver nok ikke lavet om. Førhen havde eksperten sin egen søgmaskine.