Avatar billede NielsErikP Mester
27. november 2011 - 14:09 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

HTML.dk-- Svarer ikke på min pc.

Hej..

Vil bare lige høre om der er andre der har oplevet ikke at kunne komme ind på sitet HTML.dk... Nu har jeg prøvet de sidste tre dage. Får bare meldingen :

    Internet Explorer kan ikke vise websiden
    prøv at:
          Diagnose af forbindelse problemer

Nogen der kan hjælpe mig med en løsning, evt at se om det er min egen pc/antivirus(Norton Internet Security) der evt. blokerer.

Håber der er en der kan hjælpe lidt her!!
Avatar billede erle Nybegynder
27. november 2011 - 14:25 #1
html.dk lader til at være nede.

http://www.downforeveryoneorjustme.com/html.dk
Avatar billede keysersoze Guru
27. november 2011 - 14:35 #2
domænet er deaktiveret - så nu er det nok endelig slut med fejlene fra den side :)
Avatar billede NielsErikP Mester
27. november 2011 - 15:13 #3
Hej..
#1: tak for det så er det jo ikke "privat" der er noget galt :-)

#2:
soze det var nu heller ikke fejl jeg ledte efter... men et svar på google på et ord af Den Spøjseher på eksperten.... Nemlig Resulterende Html kode jeg ledte efter... og der stod så noget på Html.dk som jeg gerne ville have været inde og læse.... Men når man som rimelig ny i php/html... ik lige forstår den Resulterende Html kode, ja så er tiden åbenbart opbrugt og man får ikke hjælp.
DEt var såmen bare det jeg skulle bruge HTML.dk til.
Avatar billede keysersoze Guru
27. november 2011 - 15:42 #4
Tag et kig på googles cachede version eller alternativt waybackmachine - der kan du formentlig være heldig.
Avatar billede NielsErikP Mester
27. november 2011 - 15:52 #5
Hej...
Tak soze.. Det vil jeg prøve... lægger i lige et svar!
Avatar billede keysersoze Guru
27. november 2011 - 19:13 #6
svar :)
Avatar billede NielsErikP Mester
27. november 2011 - 23:04 #7
Hej..
Venter lige på erle.. så er der point.
Avatar billede NielsErikP Mester
03. december 2011 - 22:20 #8
Hej..
Ja... Nu har jeg ventet længe nok.. Vil gerne have mit spørgsmål lukket...
Så her er pointene dine keysersoze og tusind tak for hjælpen.
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2012 - 16:08 #9
Hej

Du har ret, - har ikke virket de sidste 14 dage
har "Eksperten" en forklaring?
Avatar billede keysersoze Guru
30. januar 2012 - 17:42 #10
#2