Avatar billede mjballum Nybegynder
27. november 2011 - 12:21 Der er 2 kommentarer

fibernet

hej.
da vi skal have fiber net lagt ind i næste uge og fordi jeg nægter at betale syd energi over 1100 kr for at trække en ledning og sætte vores tv til. har jeg valgt at gøre det selv men:
jeg er ikke sikker på hvilket kabel der skal bruges fra boksen der bliver sat op inde i huset ved os og hen til tv boksen?
og da vi også skal have nettet tilsluttet om det så er det samme kabel model kabel som skal bruges op til den trådløse Router?
håber i kan hjælpe på forhånd tak
Avatar billede doehl Nybegynder
29. november 2011 - 14:56 #1
Hej mjballum

Du skal ikke bruge noget anderledes kabel. Det vil sikkert komme, blive stillet en fiber modem op. Som konvertere fra fiber til RJ45 netværks kabel.
Et RJ45 kabel er det kabel du bruger til at sætte i en PC. Så du skal ikke bruge et andet kabel end det du plejer.

Bare et helt almindeligt netværks kabel, vil kunne gøre det.
Avatar billede mjballum Nybegynder
29. november 2011 - 15:13 #2
Tak for hjælpen jeg har fået købt noget kabel så tak