Avatar billede Haiti Nybegynder
25. november 2011 - 18:42 Der er 1 kommentar

E-mail problemer

Min barnebarn kører microsoft7 Hvorfor kan hun ikke se billeder når jeg sender dem i e-mai.
Hilsen Bent
      Esbjerg

Ps. Jeg har også Microsoft7. Og har Microsoft Outlook
Avatar billede kgkg Nybegynder
25. november 2011 - 22:16 #1
Bare til lidt information: Der er ikke noget som hedder Microsoft 7, men Windows 7.

Hvilket email program bruger hun?.

I de fleste email programmer i dag, blokeres der som standard for visning af billeder, medmindre at man har klikket på en knap, som gør at billederne vises eller at man har godkendt afsenderen.

Hvis afsenderen er godkendt, så vises billeder automatisk.

Hvis hun bruger WIndows Live Mail, som er Microsoft's gratis email program til windows 7, så vil der i toppen at vinduet hvor indholdet at mailen vises, være en gul bar, hvor der står:

Nogle billeder i denne meddelelse vises ikke.

Og efter teksten er der to links, hvor der står:

Føj til listen over afsendere, der er tillid til | Vis billeder

Den første link, tilføjer afsender adressen til en liste med godkendte afsendere. Og den anden link viser billederne i den valgte email.