Avatar billede jpankoke Nybegynder
23. november 2011 - 20:36 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Adobe flashplayer???

Hej Jeg sidder med 2 stk bærbar der er 100% ens købt samtidig.
De er begge to installeret med Adobe flash player.
Den første virker perfekt, men den anden kan ikke vise videoer på nettet.
På den første er det version 10 Active x win 10,2,152,32.
På den anden er det version 11 Active x win 11,1,102,55.
Har afinstalleret version 11 og forsøgt at installere version 10 men uden held.
De kører begge to 64 bit IE9.
Håber nogen kan hjælpe.
Avatar billede claes57 Ekspert
23. november 2011 - 20:43 #1
de har begge en 32bit og en 64bit IE - er du sikker på, at det begge steder er fx 64bit versionen, du starter?
Avatar billede jpankoke Nybegynder
23. november 2011 - 21:33 #2
Ja de kører begge to 64 bit.
Avatar billede jpankoke Nybegynder
23. november 2011 - 21:38 #3
Jeg var lige lidt hurtig med et svar. du skriver om jeg er sikker på om det er 64bit version jeg starter, hvordan kan jeg se det?
jeg også har en pc med vista der kan jeg vælge om jeg vil kører 32 eller 64bit version.
Det kan jeg ikke på disse to bærbar.
23. november 2011 - 23:22 #4
Generelt vil jeg anbefale dig at bruge IE9 32bit versionen (Default) - så er du mere sikker på at 'ting og sager' vil virke ...

---

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede claes57 Ekspert
24. november 2011 - 10:14 #5
i IE skal du klikke på tandhjulet til højre i toppen (indstillinger), og gå ned til 'om I E'
så står der hvilken version, det er.
Avatar billede jpankoke Nybegynder
24. november 2011 - 13:56 #6
Ok selvfølgelig.
Avatar billede jpankoke Nybegynder
28. november 2011 - 21:29 #7
Hej Clase Jeg fandt de to IE icon i startmenuen og der er en 32 og en 64 bit version.
Jeg køre 32 bit versionen præcis som den anden bærbar.
Jeg har forsøgt at installere version 10 men det kan den ikke.

Hvis jeg køre safari browser er der ingen problemmer med flashplayer.
mvh Jimmi.
Avatar billede claes57 Ekspert
29. november 2011 - 09:07 #8
prøv http://www.divx.com/
hent divx (free download)
herefter gengstart, og den skal kunne vise videoer på nettet.
Avatar billede jpankoke Nybegynder
05. december 2011 - 17:24 #9
Hej Claes jeg forsøgte med divx men uden held.
Så jeg dropper IE på den ene pc, den køre så med safari browser og alt virker fint, så indtil vidre tak for hjælpen.