Avatar billede s-cool Nybegynder
04. august 2001 - 21:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

counter strike ban

kan man gøre noget for at komme ind i en server efter man er blive banned plzzz hjælp mig :-(
Avatar billede s-cool Nybegynder
04. august 2001 - 21:37 #1
og hvad er et won id
Avatar billede domaz Nybegynder
04. august 2001 - 21:41 #2
ET WonID er >> Det er et nummer alle har, det er det der bliver bannet....Dit CDKEY du indtaster når du spiller over nettet, har også et WONID..

Unban >> Hvis det er opasia du er bannet fra, så gå ind på Opasia.dk under Games, og så er der noget der hedder Unban....

Avatar billede s-cool Nybegynder
04. august 2001 - 21:48 #3
jeg kan ikke finde noget unban..
Avatar billede s-cool Nybegynder
04. august 2001 - 21:51 #4
ok hvor finder jeg mit won id
Avatar billede domaz Nybegynder
04. august 2001 - 23:30 #5
Kan du finde dit wonid?
Du joiner en server, og går i consolen og skriver status, finder dit navn og kigger under WonID, det skriver du ned, og logger ind på denne side, der skal du bruge  WonIDET...

Er det en Opasia server du er bannet fra??

Hvis det er så gå herind, og udfyld..  :    http://serverspil.opasia.dk/ban.asp
Avatar billede s-cool Nybegynder
05. august 2001 - 13:15 #6
det har jeg gjort tusind tak for hjælpen