Avatar billede morten_nielsen Nybegynder
04. august 2001 - 21:02 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Banner, HJÆLP

Hej jeg ville høre om der var en eller anden der ville hjælpe mig med at lave et banner til min side http://www.onlyteens.subs.dk , det skal have den samme størelse som der er på siden nu og det skal passe til farverne på siden..

håber nogle vil hjælpe, \"vifter med 309 point\"
Avatar billede avlund Nybegynder
04. august 2001 - 21:04 #1
Det er ikke 1ste gang jeg har set det her spørgsmål oprettet...
Avatar billede tpiil Nybegynder
04. august 2001 - 21:07 #2
http://www.eksperten.dk/spm/93093

kun 1 bruger på eksperten, har du noget du vil sigetil dit forsvar??
Avatar billede morten_nielsen Nybegynder
04. august 2001 - 21:08 #3
Ja det har jeg sørme, Mig (Morten) og min ven Michael laver hjemmesiden sammen, og vi har en bruger hver, sådan!.. ja avlund ved dette er oprettet før men INGEN kunne åbenbart finde ud af at lave bannere på det tidspunkt derfor prøver jeg igen :0)
Avatar billede tpiil Nybegynder
04. august 2001 - 21:08 #4
hver gang du har oprettet et spørgsmål har du taget point\'sene tilbage til dig selv, du skulle helt klart slettes...
Avatar billede morten_nielsen Nybegynder
04. august 2001 - 21:11 #5
Jamen jeg har ikke kunne bruge dem til noget :( og gider ikke at give point ud når jeg ikke kan bruge svarene til noget...
Avatar billede tpiil Nybegynder
04. august 2001 - 21:11 #6
så venter man til der kommer noget :)
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
04. august 2001 - 21:16 #7
Jeg kigger på det om lidt.
Avatar billede morten_nielsen Nybegynder
04. august 2001 - 21:26 #8
ok :)
Avatar billede tpiil Nybegynder
04. august 2001 - 21:27 #9
husk at skrive størrelsen på banneret ellers får du nok ikke den store hjælp :)
Avatar billede avlund Nybegynder
04. august 2001 - 21:30 #10
Ang. den side... det var dog en gyselig farvesammensætning... og skal i ikke til at bruge et serversprog i stedet for den der HTML-løsning?
Avatar billede morten_nielsen Nybegynder
04. august 2001 - 21:33 #11
det skal være ligesom det der er på siden nu!
Avatar billede avlund Nybegynder
04. august 2001 - 21:38 #12
\"Ømm det er egentligt ikke et helt  hold der laver denne side, det er kun en enkelt person nemlig mig. Jeg hedder som du nok allerede ved Michael Schmidt og jeg kommer fra Sjælland på amager . Jeg fik ideen til denne side da jeg havde set mange andre sider alà denne, men uden at blære mig tror jeg nok min er en af de rigtig store teenage sider. Jeg håber at du nyder opholdet, og kommer tilbage på et andet  tidspunkt,

Med Venlig Hilsen
Michael Schmidt\"

Taget fra http://www.onlyteenshehe.subnet.dk/page7.html

Nå, hvem er så Morten?
Avatar billede morten_nielsen Nybegynder
04. august 2001 - 21:40 #13
Jeg hjælper Michael med siden.. og da jeg lige er startet for et par dage siden er jeg ikke kommet med..
Avatar billede morten_nielsen Nybegynder
04. august 2001 - 21:48 #14
hvorfor er der ingen der gider at hjlæpe?
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
04. august 2001 - 21:48 #15
Trækker mit tilbud tilbage, ser ud til at I skal ha \"snakket ud\" her.
Avatar billede morten_nielsen Nybegynder
04. august 2001 - 21:52 #16
ØV
Avatar billede netstuff.dk Nybegynder
05. august 2001 - 01:41 #17
Kan du ikke give mig din mail, så sender jeg dig lige noget jeg har lavet??
Avatar billede morten_nielsen Nybegynder
05. august 2001 - 01:44 #18
morten_nielsen16@ofir.dk
Avatar billede morten_nielsen Nybegynder
05. august 2001 - 01:44 #19
der er en _ mellem morten og nielsen
Avatar billede morten_nielsen Nybegynder
05. august 2001 - 01:52 #20
sender du!
Avatar billede tpiil Nybegynder
05. august 2001 - 13:26 #21
hmm det kunne vi ikke tage dig på, jeg fik netstuff.dk til at skrive det for hvis du skrev den samme email som sidst var du taget på det :)
det ligner alt for meget snyd :)