Avatar billede EveryMA Mester
22. november 2011 - 17:16 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

STEAM har for travlt?

Hej,
Jeg har lige købt Call of Duty MW3 til min PC, og efter installationen forsøger jeg naturligvis at køre spillet, men Steam kommer med følgende besked:

Steam-serverne har for travlt til at håndtere din anmodning for Call of Duty: Modern Warfare 3 - Multiplayer. Fejlkode (2)

Fejlkode 2 på deres hjemmeside:

Many of these issues were tied to FAT32 drives which has been corrected in a Steam update.
Some users have also reported moving the Steam installation to the default C:\ Drive will correct this issue.
If the issue persists, please contact Steam Support.

- Der står jo intet svar? At installere det et andet sted hjælper ikke.
Avatar billede Blueeyez Mester
22. november 2011 - 18:20 #1
Har du prøvet og installere det på C:/ ? Og ikke i C:/programmer?

Hvis og problemet er der endnu så kontant steam, det er dem du skal henvende dig til om følgende da det er deres produkt så at sige :)
Avatar billede EveryMA Mester
22. november 2011 - 18:29 #2
Som jeg skrev:
At installere det et andet sted hjælper ikke.

Og Steam tager 25 måneder om at svare, så derfor håber jeg nogen herinde kender til problemet.
Avatar billede Blueeyez Mester
22. november 2011 - 18:41 #3
Har søgt efter fejl kode 2 og du er ikke den eneste, så jeg vil tro poblemet er at steams servere generelt er overbelastede.. det er sådan jeg forstår det..
Avatar billede EveryMA Mester
22. november 2011 - 18:48 #4
Ja, jeg har også læst det.
Men det sjovt at der findes forskellige udveje, hvis det er serveren der er overbelastet.
Avatar billede asgerv Nybegynder
22. november 2011 - 18:50 #5
Slet steam og installer det igen.
Hvis det ikke virker; så vent på opdatering eller patch, eller på der ikke er overbelastning.

Det er min erfaring med steam ^^
Avatar billede Blueeyez Mester
22. november 2011 - 18:55 #6
#4 Ved ikke hvorledes følgende kan gøre en forskel, men skriv til dem og afvent, nogle har ventet i nogle dage.. ellers vil jeg anbefale dig at få refunderet pengene og købe spillet i en butik eller webshop og undlade at bruge steam.. så er du ret sikker på at det vil fungere ;)
Avatar billede EveryMA Mester
22. november 2011 - 19:09 #7
Skal jeg installere samtlige spil hvis jeg geninstallerer mit steam?

Og nu hvor jeg har CoD MW3 kan jeg så ikke installere UDEN steam?
Avatar billede asgerv Nybegynder
22. november 2011 - 19:11 #8
Ja det skal du.
Og nej, du har købt det gennem Steam.
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. november 2011 - 19:23 #9
Og nu hvor jeg har CoD MW3 kan jeg så ikke installere UDEN steam?

Nej. Steam validerer dig som bruger, så det kan man ikke.

#8 Hvor står der det er købt gennem Steam? Anyhow... hvordan det er købt har intet at sige.
Avatar billede EveryMA Mester
22. november 2011 - 19:31 #10
Der står godt nok på spil-pakken:

Product offered subject to your acceptance of the Steam Subscriber Agreement. You must activate this product via Internet by >>registrering for a Steam account and accepting the Steam Subscriber Agreement<<<
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. november 2011 - 19:37 #11
Jep.
Accepterer du ikke Steams vilkår, kan du ikke spille.
Avatar billede EveryMA Mester
22. november 2011 - 19:43 #12
Hvis jeg ikke har accepteret, hvor gør jeg det så?

Jeg har jo godkendt samtlige retningslinjer m.m. da jeg startede installationen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. november 2011 - 19:53 #13
Under installationen skal man acceptere - nøjagtig som i alle andre programmer, styresystemer m.m. :)
Avatar billede EveryMA Mester
23. november 2011 - 08:57 #14
Som jeg skrev, så har jeg accepteret.

Jeg har lige prøvet at geninstallere Steam og installere spillet om igen, men det er nøjagtig det samme problem, og Steams Support svarer naturligvis IKKE.
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. november 2011 - 14:59 #15
Der kan godt gå 3-4 dage før du får svar, men du får svar.
Avatar billede EveryMA Mester
23. november 2011 - 16:20 #16
Ok, så du mener jeg skal vente 3-4 dage, modtage et svar på hvad jeg kan gøre (som jeg allerede har gjort) for derefter at skrive at det HAR jeg gjort, også vente 3-4 dage igen?

Den slags support er generelt slet ingen support, for det er ren rutine-præget, at de tror alle ingenting har prøvet for at få det til at virke.
Jeg har skrevet pænt og roligt alt hvad jeg har forsøgt, men sådan er det jo med den slags support, at det hele bare er rutine og ikke hvad de lige føler.
Avatar billede EveryMA Mester
23. november 2011 - 16:22 #17
Jeg har oprettet tråde på flere forums, men mærkeligt at ingen kan svare på det jeg skriver, for de smider links til de 1000 sider man kan finde via. 1 google-søgning.

Forstår ikke den her fejl.