Avatar billede larsini Seniormester
21. november 2011 - 17:39 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Jeg skal finde en ny internet-udbyder

Jeg kvitter Yousee - jeg syn's det er træls at man er tvunget til at købe et TV-abonnement sammen med inet forbindelse (eller omvendt). Skal bruge 8 ned og minimum 0,5 op. Nogen gode forslag blandt Ekspertene? hvad med Fullrate eller Telia ???
Avatar billede claes57 Ekspert
21. november 2011 - 18:24 #1
og alle gæt uden postnummer er inderligt overflødige. waoo fås ikke i danmark (=nordsjælland), og telia virker kun godt tæt på master i storbyer. Fullrate er tdc, ligesom yousee, så det er dumt skifte.
Avatar billede asgerv Nybegynder
21. november 2011 - 18:58 #2
Hvis du har mulighed for fiber (Waoo), så hop på det. Helt klart det bedste internet du kan få.
Hvis du skal køre på kobbernettet, kan du vælge Telenor, fullrate eller TDC.
Telenor: Elendige routere du får med.
Fullrate: Middelmådige router og mulighed for at få slået interleaving fra (gamerprofil), hvis du er en gamer. (Virker dog kun hvis du er på en større central, hvor Fullrate har deres eget udstyr)
TDC: Udemærket router, dog lidt dyrere end de andre.

Hvis du giver mig din adresse kan jeg slå dig op og se hvad du kan trække på kobberet :-)
Avatar billede larsini Seniormester
22. november 2011 - 07:45 #3
#1 postnr er 2980

#2 jeg har ikke gamet siden jeg fik min første pc i 1981, hvis 7-kabale ellers er gaming ;-)

det er bare en jungle!
Avatar billede asgerv Nybegynder
22. november 2011 - 08:12 #4
Avatar billede Andyboy Nybegynder
22. november 2011 - 19:14 #5
Fullrate, Telia og TDC er alle gode bud. Hvis det er rent internet kan du også overveje Dansk net. Du kan læse min anmeldelse af Fullrate her:http://www.internet-bredbaand.dk/536/anmeldelse-af-fullrate/
Avatar billede mikaelch Novice
24. november 2011 - 07:48 #6
jeg bor selv i kokkedal der skulle gerne være en sende master der men det er jo også i byen så både 3 og telia skulle gerne fungere maks
Avatar billede larsini Seniormester
24. november 2011 - 09:29 #7
digital sendemast (tv-signaler) står 19 km stik syd for mig og tv går fint igennem på tallerken-antenne ufo 120 fra triax, så har besluttet at droppe min nuværende udbyder som kun sælger tv og internet i 1 samlet pakke. hos telenor har jeg 2 mobiler, så dem har jeg valgt til internet 10 ned og 1 op minus hvad der nu går tabt på kobbertransmission og det er det dobbelte af hvad jeg har pt og så koster det det samme.
tak for mange gode indlæg, der kob desværre ikke noget rigtig nyt frem - det bliver lækkert når vi en gang kan få fiber her i området.
hvis nogen er interesseret i point så smid et svar (selv samler jeg på viden og ikke point he he.
Avatar billede larsini Seniormester
27. november 2011 - 10:57 #8
lukker