Avatar billede kimdanmark Nybegynder
20. november 2011 - 18:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Internet explorer 9

Har installeret internet Explorer 9. Har en bærebar computer som hedder HP Envy. Mærkelig nok kommer Explorer 9 men en fejlmedelse hver gang jeg vil downloade noget - Kan nogen hjælpe mig - Har ikke ændret på standardindstillingen.

Mvh. Kim
Avatar billede vejmand Juniormester
20. november 2011 - 19:25 #1
Du har glemt at skrive hvilken fejlmeddelelse.  :-)
Avatar billede kimdanmark Nybegynder
21. november 2011 - 00:11 #2
jamen der står bare Internet Explorer er holdt op med at fungerer
og så ledes der efter en løsning men intet sker

Mvh. Kim
Avatar billede kimdanmark Nybegynder
24. april 2012 - 07:33 #3
Har fundet ud af at jeg havde en program som ikke vil sammen med IE9 nemlig:

Stardock MyColors Notebook Desktop Themes for Envy

Så det er nu fjernet og nu virke IE9 igen

Mvh. Kim