Avatar billede little-safir Nybegynder
19. november 2011 - 17:20 Der er 2 kommentarer

HJÆÆÆLLLPPP, kan ikke finde ud af at overføre billeder fra mobil til pc

kan ikke finde ud af at overføre mine billeder fra min mobil til min pc over bluetooth.

er der nogen der kender svaret så plizz hjælp mig :-)
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2011 - 17:25 #1
Hvis det er en Nokia. kan man simpelhen trække dem over med musen.
Avatar billede Oleander2911 Nybegynder
19. november 2011 - 17:37 #2
Du skal sørge for at der både er bluetooth på din computer og ja selvfølgelig mobilen:)

Og så skal du på din mobil søge efter enheder, og finde din computer, og så kan man parre enhederne... der plejer at være en guide med info om det.