Avatar billede Wescorn Nybegynder
19. november 2011 - 01:23 Der er 2 kommentarer

Surftown Hjemmeside Abonnement

Jeg overvejer at købe en hjemmeside hos surftown.dk, og i øjeblikket har de et tilbud på deres "Advanced" produkt. Jeg læser så forretningsbetingelserne og ser at der står "Surftown forbeholder sig retten til at ændre sine priser med 45 dages forudgående varsel"

og længere nede står der "Abonnementet er uopsigeligt i de første 12 måneder"

Betyder det at de til enhver tid kan ændre deres priser og forlange at jeg betaler det fordi jeg ikke kan opsige mit abonnement?

Jeg kan ikke finde nogen steder i forretningsbetingelserne som modsiger det.
Avatar billede niklask Nybegynder
19. november 2011 - 01:58 #1
Ved første betaling, betaler du for et helt år. Så jeg går da ud fra du kun kommer af med det du som står.
Avatar billede mikaelch Novice
21. november 2011 - 10:51 #2
korrekt betaler for et år ad gange og vis de sætter prisen op næste år kan du altid flytte de er nogle af de få vidste stadigvæk der ikke har lang opsigelse frist