Avatar billede mork26 Nybegynder
18. november 2011 - 14:55 Der er 6 kommentarer

Brænder fint , men der sker intet på dvden

allrighty.

jeg vil forklare hele min færden så sorry hvis det lyder som en roman.

jeg købte mig en ny computer for noget tid siden, en HP, efter at have brændt den først dvd på den her nye maskine så ville skuffen ikke åbne mere..

købte et nye dvd drev
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?q=dvd+br%C3%A6nder&sp=all&pid=4989820

og nu har jeg igen brændt en dvd, den virkede fint. jeg sætter den til og brænde en ny, og brænde processen er helt normal den spinner op, og jeg kan se at den arbejde (lys blinker som den skal)

den bliver så færdig.. åbner skuffen som den plejer og jeg vil lige tjekke at den ret faktisk har brændt hvilket til min store overraskelse opdager at det har den ikke...

håber på en god forklaring
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2011 - 15:28 #1
kig lige på dine gamle spørgsmål
luk og beløn dem der har hjulpet dig

http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/mork26

min første mistanke er at du bruger forkerte skiver
undersøg hvilken cd dit drev brænder med

cd + eller hvad de nu skal hedde
Avatar billede mork26 Nybegynder
18. november 2011 - 17:42 #2
jeg har tjekket at dvd brænderen kan skrive på de skiver som jeg prøver og brænde på..

det er nogle dvd skiver som hedder

Boeder dvd+r 16x speed 4.7gb 120 min
Avatar billede mork26 Nybegynder
18. november 2011 - 17:43 #3
og jeg er igang med og forsøge at rette på mine forgåene posts.. jeg er ny til der her forum, så jeg undskylde hvis jeg laver ked i den
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2011 - 07:55 #4
det kan være alt fra drevet er i udu eller bare skal firmware opdateres som man ikke gør så meget mere

hvilket brænder program bruger du og hvordan gør du
Avatar billede mork26 Nybegynder
21. november 2011 - 12:53 #5
jeg bruger nero, og hvad angår firmware så syntes jeg ikke at jeg kan finde nogen firmware der er nyere en den jeg har.. det kan være mig som ikke har ledt ordentligt, det skal jeg dog ikke kunne sige
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2011 - 13:42 #6
man gør det heller ikke så meget mere men bare så du kender muligheden
kunne være fordi du ikke har den nyeste software - det er derfor de hele tiden laver nye men kan ikke vide det

http://www.nero.com/eng/support.html?NeroSID=74059ccd04a87496a418672af73748ca

det er indtil flere år siden jeg gik bort fra nero
det er for stort/uoverskueligt
dengang var de skyld i store nedbrud på folks pc uden de reagerede ved henvendelser

jeg bruger ashampoo burning der bare gør det det skal

http://www.ashampoo.com/en/eur/pin/2610/Burning_Software/Ashampoo-Burning-Studio-10