Avatar billede Alano Novice
18. november 2011 - 08:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvad kan jeg sælge min bærbar for?

Hej
Jeg vil sælge min bærbar og købe mig en stationær i stedet for. Derfor vi jeg gerne høre hvad jeg kan forvente at få for den bærbare?
Det er en Asus N71J købt til 7.000 kr i marts 2010 med følgende spefikationer:
Processor: Intel Core i5 520M - 2,27 Ghz
Ram: 4 gb
Harddisk: 1 TB
Styresystem: Original windows 7 - 64 bit
Grafik: ATI Mobility Radeon HD 5730
Skærm: 17.3 inch, 16:9, 1600x900 pixels
Taske som jeg købte udover medfølger også

Hvad er en realistisk pris for mig?
Avatar billede Blueeyez Mester
18. november 2011 - 09:14 #1
mellem 3 og 4000 kr, 1 ting er alderen, den er 1 år = halvering i pris, derefter så ved jeg folk vil oftest prøve og byde på et produkt og så vil de nok prøve og få 500 - 1000 kr ekstra af dens pris, nu ved jeg ikke hvad taskens værdi er, men den medregner vi blot, så min 3000 kr, men jeg tror nu godt du kan få op til 4000 for den hvis du sælger den rigtigt (: Godt råd: Guloggratis.dk og HUSK billeder.. hvis der er ridser eller andre former for skader så kan det godt nedsætte prisen yderligere!

Jeg vil dog ikke kunne sige at du ikke kan få over 4000 kr så blot lad folk byde på den i 4 ugers tid ud af de 5 uger, derefter så slet den og lav den om igen :)
Avatar billede Alano Novice
18. november 2011 - 11:33 #2
Tak for hjælpen. Det var også hvad jeg nogenlunde havd ei tankerne :)

Smider du et svar?
Avatar billede Blueeyez Mester
18. november 2011 - 12:45 #3
Får du lige her :)

Vil dog påpege at bærbare ikke koster meget i dag, så husk at giv dig god tid.. har rimelig god kendskab til hvordan folk forhandler og husk endeligt at tænk på forsendelsens omkostninger ;)