Avatar billede thue Nybegynder
17. november 2011 - 17:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fladskærm vil ikke på nettet

Kære Eksperter.

Jeg har Sony Bravia fjernsyn (model: kdl-40w550)

Jeg har desuden købt en USB wifi-adapter fra Sony (model uwa-br100).

MEN JEG kan simpelthen ikke få fjernsynet til at finde enheden. Faktisk siger fjernsynet, at USB-enheden ikke understøttes.

Det kunne jo være sandt. Men det kan også være, at jeg gør noget helt forkert?

Håber I kan hjælpe.

Alt godt
Thue
Avatar billede fhansen82 Mester
17. november 2011 - 20:18 #1
Hmm, ja det burde jo virke. TV'et opfylder kravet om XMB. Har du prøvet at skifte USB port, hvis der er flere?
Avatar billede fhansen82 Mester
17. november 2011 - 20:26 #2
Nå, dit fjernsyn understøttes tilsyndeladne ikke. Se link:

http://www.sony.dk/product/tpa-other-tv-accessories/uwa-br100/tab/compatibles
Avatar billede thue Nybegynder
17. november 2011 - 21:17 #3
Et træls svar. Men et klart svar!

Der er point for hjælpen og en stor tak.

Drop gerne et svar.

Alt godt
Thue
Avatar billede fhansen82 Mester
18. november 2011 - 09:39 #4
Beklager :O)