Avatar billede KennethDanielsen Nybegynder
16. november 2011 - 15:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

NAS og PS3 opsætning

Hej Allesammen,

Jeg står stadig og overvejer at købe en NAS, men er nu kommet frem til en ny løsning. Jeg har en PS3, og overvejer om det ikke vil være fornuftigt at købe en NAS, koble den til routeren via ethernet kabel og koble den til PS3'en via USB.

Kan jeg så ikke tilgå NAS'en via min Mac, og overføre nye filer/slette/redigere, og afspille disse direkte gennem PS3'en, således der ikke streames, men blot kører gennem USB?

Jeg har selvfølgelig også overvejet at skifte PS3'ens interne HDD ud med en NAS, men bliver det så ikke et usikkert miljø for f.eks. mine savefiles og lign?

- Hilsen Kenneth
Avatar billede kimwright Nybegynder
17. november 2011 - 11:18 #1
Hjemme ved mig bruger jeg min computer som en server, som min ps3 kan til gå og streame over Lan, bruger dette program http://www.ps3mediaserver.org/
Avatar billede KennethDanielsen Nybegynder
17. november 2011 - 11:41 #2
Hey - tak for svaret!

Jeg er dog ikke interesseret i at streame, da jeg ikke er ejer af en stationær, og ikke har lyst til at have min MacBook tændt konstant..
Avatar billede KennethDanielsen Nybegynder
30. januar 2012 - 00:16 #3
..