Avatar billede hans01 Nybegynder
16. november 2011 - 08:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

kan man checke hjemmeside placeringen i google

Jeg ville gerne vide om der er et sted hvor man kan se ens hjemmeside placering i google, så man kan følge frem eller tilbage gangen, det skulle gerne være alle sidernes placering og ikke kun index siden. Har fundet en side hvor man kunne checke en side med et søgeord. men vil gerne have hele sitet placering.
Avatar billede NegoZiatoR Nybegynder
16. november 2011 - 09:31 #1
Ja du kan checke din PageRank her .. :)

http://www.prchecker.info/check_page_rank.php
Avatar billede hans01 Nybegynder
16. november 2011 - 13:03 #2
hej Negoziator,

jeg mente ikke som sådan min pagerank, men en site hvor jeg på samme måde kan skrive domænenavnet, så checker den alle sider, og viser hvor hver enkel side er placeret i google for hver søgeord, så jeg nemt kan følge evt. ændringer i placering, håber det er forståeligt
Avatar billede l4u Nybegynder
16. november 2011 - 16:25 #3
Rank Tracker fra Link Assistant kan det, du efterspørger.
www.link-assistant.com/rank-tracker/

Men det koster en smule i abonnement.
Avatar billede l4u Nybegynder
16. november 2011 - 16:26 #4
Hov glemte lige at sige, at du også kan downloade en gratis version fra siden.
Avatar billede hans01 Nybegynder
17. november 2011 - 07:26 #5
Hej Igen L4u

Jeg kan ikke få deres link til at virke, så jeg kan ikke afprøve trackeren.
Avatar billede hans01 Nybegynder
05. december 2011 - 06:57 #6
er der nogen der kender et andet værktøj jeg kan ikke få link assist til at virke
Avatar billede hans01 Nybegynder
15. december 2011 - 08:13 #7
ok lukker og slukker sp. tak for hjælpen