Avatar billede henrikris Nybegynder
15. november 2011 - 10:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Alienware M17X

Hej

er der nogen som kender til Alienware M17X baerbar P.C.

Har et problem !!  Det er tilbage til Maj maaned hvor Jeg koebte ovenstaaende Alienware  Efter at jeg ville installere et simpelt Spansk-kursus-program, gik den kold og begyndte at lave MEGA store ikoner paa skrivebordet.  Jeg har nu efter mange forsoeg paa at bringe den til "normal-stadie" uden held, installeret Windows 7 (ultimate)paany - men det er som om at der er funktioner som ikke laengere virker, jeg kan blandt andet ikke se film eller sekvenser uden at det er af ringe kvalitet, men det kan selvfoelgelig vaere fordi at DirectX ikke er med i programmet i Windows 7 og derfor skal installeres saeskilt - men Jeg kommer heller ikke under nogen omstaendigheder paa internettet mere selvom der er udmaerket signal, og det er ikke opsaetningen af internet som jeg ikke kan finde ud af - det er en funktion i Computeren som ikke laengere er aktivt - er der en som ved hvad problemet skyldes - i de 9 smaa easy-touch (beroerings-kontrol-elementer) som findes oppe i hoejre hjoerne paa tastaturet reagere heller ikke naar jeg saetter fingeren paa, for der er en traadloes-kontrol i blandt dem som kan slaa internet til og fra saa man ikke modtager noget signal (og saa kommer der et lille vindue til stede midt paa skaermen som viser at traadloes kommonikation er sat ud af funktion) men de virker ikke.  Findes der en opsaetning af selve computeren som ikke involvere Windows 7 - som kan bringe disse "knapper" til at blive aktiveret igen eller er der sket noget med maskinen - underligt nok, kan jeg godt skubbe en DVD/CD ud via den som er beregnet til dette, men det er ogsaa den eneste der virker.  Jeg haaber der er en som kender denne P.C. og kan hjaelpe.

Venligst Henrik
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. november 2011 - 10:34 #1
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For a få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

Avatar billede henrikris Nybegynder
15. november 2011 - 15:31 #2
Hej John

Det som er installeret er den installationsdisk som foelger med computeren - det er Alienware windows 7 Ultimate 64 bit
Avatar billede henrikris Nybegynder
15. november 2011 - 15:59 #3
Ahh vidste ikke at det var din profil som hed 32 bit - ha ha ha
Avatar billede henrikris Nybegynder
10. december 2011 - 18:17 #4
hvordan Lukker man for spoergsmålene '