Avatar billede Slettet bruger
14. november 2011 - 20:52 Der er 12 kommentarer

drivers...

hey alle. jeg har lige købt denne computer. http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=4406903850

hvordan går man ind og finder drivers til den? kan man hente et program som gør det? som ikke er ulovligt. og som ikke fucker ens com. ville være super hvis en ved hvordan... det skal dog ikke koste penge...
Avatar billede fhansen82 Mester
14. november 2011 - 20:56 #1
Avatar billede milter Ekspert
14. november 2011 - 20:57 #2
Hvis du lige har købt den, buede der også følge drivere med til den.

Har du købt den brugt eller ny hos en forhandler?
Avatar billede Blueeyez Mester
14. november 2011 - 21:00 #3
følg #1's link, det er altid bedre og hente de seneste drivere frem for og bruge de drivere der følger med, da de oftest er forældede!
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2011 - 21:00 #4
milter

jeg har lige købt det hos en forhandler. fona.

ville bare gerne være sikker på der er det i den! for synes sku kvaliteten er lidt for dårlig!
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2011 - 21:01 #5
Blueeyez

det gør jeg så:) skriver senere om det virker:)
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2011 - 21:04 #6
øhh hvad for nogen skal jeg hente? er der ikke et program som kan hente de seneste drivers til den com man nu har? som ikke er ulovligt
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. november 2011 - 21:05 #7
#4
Når det er bærbare følges pris og kvalitet ad.
F.eks. er kabinettet et billigere et af slagsen, tastaturet ikke "spill proof", skærm ikke så høj opløsning, lowbudget CPU m.m.
Avatar billede milter Ekspert
14. november 2011 - 21:06 #8
@mikegansler.

Drivere kan altid opdateres.

De drivere, som følger med en nykøbt computer, er efter min mening altid det bedste udgangspunkt. Hvis de ikke virker tilfredsstillende, ja så går du ind på fabrikantens hjemmeside og forsøger dig med nyere.
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2011 - 07:55 #9
jo der findes et gratis program hvis du ikke er så dreven eller gider rode med det

SLIMDRIVERS

hent slimdrivers der er gratis - den anden download koster penge

http://www.driverupdate.net/

m.v.h
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. november 2011 - 09:08 #10
Har oplevet en del gange, at Slimdrivers rent faktisk har villet nedgradere mine drivere, selv om den jeg allerede havde inde var nyere, så brug Slimdrivers med omtanke :)
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2011 - 09:27 #11
hvis man bruger chipset fra intel overskriver den dem ikke men laver en tilføjelse

et eksempel
selv om den f.sks har 1035 inde og foreslår 1020 er det faktisk rigitgt
29. november 2011 - 22:31 #12
Der findes et fint freeware program, Device Doctor, der undersøger hele computeren for installerede hardware enheder og finder de nyeste drivers til dem.

Der er nogle pop-up reklamer i programmet, men de generer ikke betydeligt i forhold til at programmet er gratis.

Du kan læse vores anmeldelse her: http://www.alt-til-windows.dk/?Artikler/GratisOpdateringAfHardwareDrivereIWindows/945