Avatar billede peterma1948 Nybegynder
14. november 2011 - 18:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Opdateringer fra Microsoft

Kære Expert.
Jeg har en Medion computer som er ca 5 år gammel. Stadig god.
Den var indstalleret med Windows Vista, som jeg var ved at gå i spåner over.... som mange andre.
Så gav en god ven mig Windows 7.... som var en smule bedre.
Mocrosoft sender mig jo af og til op-dateringer... hvilket jo er en god service.

Men ...men ...men for anden gang kan jeg ikke installere disse opdateringer... igen igen igen !!!! Hvad fanden er der i vejen. Efter få minutter efter jeg har installeret dem.... Skal jeg igen installere disse tre opdateringer til Windows 7....
Hvad er problemet ???
Venlig hilsen
Modstander af Microsoft
Peter
Avatar billede claes57 Ekspert
14. november 2011 - 18:27 #1
hvis de ikke indlæses korrekt, så rulles indlæsningen tilbage, og ved næste genstart er der så kommet '3 nye opdateringer'.
Du skal igennem log-filen og se, hvad der går galt.
Avatar billede peterma1948 Nybegynder
14. november 2011 - 18:42 #2
Ok, jeg prøver at finde log-filen.. Hvor finder man den ??
Avatar billede claes57 Ekspert
14. november 2011 - 20:02 #3
By default, the Windows Update client records all transaction information to the following log file:
%windir%\Windowsupdate.log

Og du behøver ikke klikke i svar med mindre du vil beholde point selv.
Avatar billede peterma1948 Nybegynder
15. november 2011 - 06:14 #4
Hej Claes.
Problemet løst. Microsoft havde et program, der kunne få Windows til at optage opdateringen... imponerende system.
Tak for hjælpen
Peter
Avatar billede claes57 Ekspert
15. november 2011 - 08:23 #5
ok - bare accepter dit svar, så spg lukkes.