Avatar billede scientific Praktikant
13. november 2011 - 02:38 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Hvordan installerer jeg office 2007 via download?

Jeg har lige købt en ny computer, som ikke har cd-drev.
Vil gerne installere office 2007 ved at downloade det og aktivere det med min produktnøgle.

På denne computer er der forinstalleret office 2010 - hvis jeg forsøger at aktivere med min 2007-kode bliver jeg afvist.

Når jeg googler for at finde hjælp kan jeg kun finde steder, hvor man kan hente office 365 og 2010.. ikke 2007.

Er det ikke længere muligt at installere 2007? Det må da kunne lade sig gøre.

Håber nogen kan hjælpe.

på forhånd tak.
Avatar billede 220661 Ekspert
13. november 2011 - 10:01 #2
Har du en sp2 kode kan det tænkes at dette download ikke virker med koden.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
13. november 2011 - 11:27 #3
Det er servicepack til office der linkes til - den kan ikke bruges som installer.

Microsofts download politik for private, gør at de kun har de nyeste udgaver liggende til download.

Men det kan selvfølgelig ske der ligger downloads der er lagt ud på alternative (ikke nødvendigvis ulovlige) download sites - jeg kender dem desværre bare ikke.

...Og dog - efter lidt søgen, kan de ske du kan bruge http://www.mydigitallife.info/direct-download-links-for-microsoft-office-2007-suites-and-applications/
Avatar billede 220661 Ekspert
13. november 2011 - 15:43 #4
Ups du har ret.
Kan ikke umiddelbart se at det skulle være ulovligt, hvis man har dokumentation for, at man har købt en licens til programmet.
Avatar billede scientific Praktikant
13. november 2011 - 19:19 #5
Tak for hurtig respons fra begge.
Det ser dog ud til at linket er forældet. Jeg kan ikke hente installeren :/
Har også selv fundet links til SP1 og 2, men jeg skal vel have programmet installeret før de kan bruges..
Avatar billede scientific Praktikant
13. november 2011 - 19:23 #6
Det er i øvrigt office enterprise 2007, hvis det gør nogen forskel.
Avatar billede scientific Praktikant
13. november 2011 - 19:57 #7
Det virker som om Microsoft totalt har blokeret for online-installering af Office 2007.. vel fordi de vil sælge nogle 2010'ere. Jeg kan simpelthen ikke finde en installer - er løbet tør for google-søgeord.
Avatar billede 220661 Ekspert
13. november 2011 - 19:59 #8
Har prøvet at kigge efter download, og de man finder de kommer ikke  videre. Jeg havde nok prøvet at finde en alternativ måde.
Hvis du kender en der har pakken på cd skulle man kunne bruge den og så bare skrive sin egen nøgle. Husk at version skal være identiske. Anden mulighed er at finde en download side som vi ikke her må henvise til.
Avatar billede scientific Praktikant
13. november 2011 - 20:26 #9
"220661" vil du poste et svar, så jeg kan lukke tråden?
Jeg prøver at hente fra tpb.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
13. november 2011 - 23:01 #10
Af dem jeg fandt linket til, ser det ud til at det kun er enterprise, der ikke virker. Resten ser ud til at virke, så måske en af de andre kan give dig grundpakken, og så en mulighed for at tilføje evt. restprodukter?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
13. november 2011 - 23:05 #11
...Går det helt galt, har jeg da vist en dansk enterprise i mit filarkiv. Men ikke nogen imponerende linje, så jeg vil helst ikke lægge den ud, med mindre der ikke er andre gode idéer...
Avatar billede 220661 Ekspert
14. november 2011 - 06:30 #12
Tjek filindholdet før du kører det.
Avatar billede scientific Praktikant
14. november 2011 - 17:53 #13
Jeg fandt en version på nettet "et sted" og aktiverede med min egen key og opgraderede servicepakkerne. Nu kører det som det skal ser det ud til.
Tak for jeres indsats.
Avatar billede loproc Praktikant
04. juli 2018 - 14:49 #14
Har du eventuelt et link til "et sted" på nettet? Jeg mangler den nemlig også :)