Avatar billede cobra1 Nybegynder
12. november 2011 - 08:06 Der er 4 kommentarer

legitimationsoplysninger

hej jeg har en win 7-64 maskine
den er helt ny mit spørgsmål er hver gang jeg genstarter komputeren
er der genereret en logon i  generiske legitimationsoplysninger
jeg kan godt fjerne den manuelt men kommer til bage når jeg genstarter hvordan kommer jeg af med det. jeg ved ikke hvordan den er kommet for jeg har ikke intastet noget. jeg har HP Support Assistantacistent på komputeren som jeg satte op jeg ved ikke om det kan være det ?
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2011 - 08:42 #1
en prøve
er dit ur korrekt indstillet
m.v.h
Avatar billede cobra1 Nybegynder
12. november 2011 - 09:11 #2
ja mit ur er korrekt instillet
Avatar billede cobra1 Nybegynder
12. november 2011 - 09:13 #3
microsoft siger i help files at den gemmer den i en special mape men jeg ved ikke hvad for en mappe det er ?
Avatar billede haverslev Novice
12. november 2011 - 09:25 #4