Avatar billede mcardle5450 Nybegynder
11. november 2011 - 16:19 Der er 3 kommentarer

PC fryser i krævene spil.

hejsa.

jeg oprettet for et stykke tid siden en tråd om at min pc fryser, og den gør det stadig.

jeg kørte en passmark test of fandt frem til at min pc fryser når testen køre 3D,
jeg kørte osse en furmark ( hvor man giver GPU'en varme) og den test når præcist at køre i 1 min min GPU når at blive 35 grader varm også fryser pc'en igen.
jeg har hentet helt ny driver, chipset osv osv.
mit graffikort kan sagtens køre gamle spil som true crime NY uden problemer, men skifter jeg til et mere krævene spil som BF3 eller derhen af så fryser min pc ved opstart af spillet?

Specs:

stationær pc
vista OS
intel dual core 2.55 GHz
OCZ 600W strømforsyning
4gb ram
asus p5q deluxe bundkort
Avatar billede Cr8300 Nybegynder
11. november 2011 - 17:47 #1
Lyder mere som et driver problem... 35* er jo intet?

Hvilket gfx kort?
Avatar billede mcardle5450 Nybegynder
11. november 2011 - 19:57 #2
det er et nvidia 550 TI 1 gb ddr5

og nej 35 er intet men testen kørte osse kun 1 min plejer jo at skulle køre en del tid.

jeg er igang med at installere nyt windows, slette alle gamle drivere osv, håber det virker