Avatar billede dennixkun Nybegynder
10. november 2011 - 22:38 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Ang. valg af pc.

Hej. Jeg søger ny pc. og jeg har fundet den her..

http://www.sharkgaming.dk/msigt780r.html

Ville den kunne kører Call of Duty Modern Warfare 3.

Og er den overhovedet god?
Avatar billede Blueeyez Mester
10. november 2011 - 23:37 #1
Vil mene den er helt fin til spil den har high-end graffikkort + usb 3.0 mm så når vi snakker bærbare så synes jeg den er helt fin og så er prisen heller ikke værst i forhold til hvad der er i den (:
Avatar billede dennixkun Nybegynder
10. november 2011 - 23:41 #2
Så den ville sagtens kunne kører CoDMW3
En af mine kammerater sagde bar der intet støvfilter var i, er det et problem (hvis det passer)
og at CoDMW3 kræver gigabitnet netkort eller sådan noget?
Avatar billede Blueeyez Mester
11. november 2011 - 01:06 #3
Skal ikke kunne svare på om der er støvfilter eller ej, men ud fra hvad jeg kan læse mig til, så får du 2 års fuld garanti, det vil jeg læse som at du har 2 års hw garanti mm, men jeg vil dog råde dig til og spørge ind til følgende blot for at være sikker, stnadarden er jo at man har 1 års garanti og 1 års reklamationsret og hvis du så i stedet blot får 2 års garanti så er det en meget god handel + trofaste produkter de sælger efter min mening.

Støvfilter er en god ide hvis vi ser på at det ikke er så godt at der kommer støv ind, men det kommer an på hvordan de så har lavet pcen.. jeg har set andre købe ved sharkgaming.dk men aldrig hørt skidt eller godt, men de dele der er i den bærbar der efter min mening er meget gode til spil og ja jeg vil da mene den burde kunne klare CoDMW3, jeg vil os tilføje at de har gjort så du kan OC graffikkort med et enkelt klik + de har sørget for ekstra køling så funktionen er en stor fordel selvom følgende graffikkort burde kunne klare en del (: Men så har man jo altid muligheden når der kommer spil som kræver mere hvilket der jo nok gør ;)
Avatar billede sleeper15 Nybegynder
11. november 2011 - 03:53 #4
Hejsa dennixkun,
Jeg har selv lige købt MW3 og Jeg spiller den på en laptop med en AMD A6 Vision og dual radeon (skal lige tilføjes at grafik chip sidder i CPU! og er ikke adskilt! Jeg har 4GB RAM. og Ja grafikkortene, undskyld, det er vist nok 6520G (ved ikke hvad G står for)
mht støvfiltre, så kan de altid tilføjes senere for meget små penge. så alt i alt, go for it.. jeg vil ikke mene der skulle være nogle forhindringer. jeg troede ellers også min bbære ville stå af blankt. men nej.
Avatar billede Cr8300 Nybegynder
11. november 2011 - 12:51 #5
Lyder måske nok lidt dumt, men ville tage en 15.6" eftersom der er markant forskel på fps, da skærmen tager meget power i MSI's pc'er :-) min bror og jeg har hver især 15.6 og 17'x

GX660, og pga. skærmstørrelse om strøm der bliver genereret over den lille strømforsyning trækker min 5-10 fps mere i samme spil.. :-)
Avatar billede dennixkun Nybegynder
11. november 2011 - 16:49 #6
Okay kanon, så bliver det sku den :D
Avatar billede Cr8300 Nybegynder
12. november 2011 - 11:03 #7
Og... jeg køre Bf3 samt Mwf3 ;-)

Det eneste jeg har lidt sat ned er shadows og mindre væsentlige ting!
(min køre med 5870)
Avatar billede Blueeyez Mester
12. november 2011 - 19:21 #8
#6 Så smider jeg svar ;)
Avatar billede Cr8300 Nybegynder
13. november 2011 - 00:58 #9
Held og lykke! :-)