Avatar billede thomsen1992 Nybegynder
10. november 2011 - 15:16 Der er 5 kommentarer

ny dele til stationære

heej. nu vil gerne køb ny dele til min com.det er lidt langsom og mangler noget bedre grafik til de ny spil.  men jeg ved ikke hvad for dele eller mærker det skal være.det er lidt træls ikke køb det rigtig dele til det. hvordan finde man ud af det
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2011 - 15:39 #1
Kommer an på hvilke ting der skal skiftes ud. Med hensyn til grafikkortet kan jeg klart anbefale Nvidia. Hvis den larmer gør grafikkortet noget ved denne larm. Larmer den stadig kan jeg anbefale ting fra Arctic.
Avatar billede thomsen1992 Nybegynder
10. november 2011 - 15:51 #2
det er grafikkortet og ram. det eneste og måske Processor
Avatar billede mchlbk Praktikant
10. november 2011 - 23:55 #3
Du er nødt til at specificere, hvad det er for en pc du har, ellers kan vi ikke hjælpe. Vi skal også vide hvilket styresystem den har.
Avatar billede thomsen1992 Nybegynder
11. november 2011 - 09:06 #4
jaa okay. det skal nok finde ud i aften.
Avatar billede thomsen1992 Nybegynder
12. november 2011 - 13:13 #5
MSI computer
det er winsowa viata