Avatar billede belieber Nybegynder
08. november 2011 - 19:26 Der er 3 kommentarer

hjælp :-D

hej.
jeg skal bruge et billed pogram hvor man kan farve noget af billedet. fx et billed af en blomst hvor blomsten er farvet og resten er gråt :-D
jeg ville blive glad hvis en gad at sende et link med en download side :-D
hilsen mig:-D
Avatar billede JensPeterSvensson Nybegynder
08. november 2011 - 19:37 #1
Vil jeg tro man kan i GIMP.

Load billedet ind i 2 lag. Bundlaget grayscaler du og i top laget fjerner du alt andet end blomsten.

Det sidste kan muligvis godt tage et stykke tid at gøre manuelt.
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
08. november 2011 - 19:45 #2
erhm ja, det er faktisk også muligt i Word 2007/2010 hvis du har det installeret :-)
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2011 - 07:41 #3
xnview hedder et helt gratis program på dansk der kan ikke så lidt

http://www.xnview.com/en/download.html

m.v.h