Avatar billede nicklas9111 Nybegynder
08. november 2011 - 18:59 Der er 4 kommentarer

Hvilken gamer pc skal jeg vælge

hej nu hvor jeg har brændt mit bund kort af på min pc har jeg tænkt mig af købe en ny gamer pc. Har i noget råd til hvilken jeg skal vælge... jeg har tænkt meget på Alienware Aurora men der er mange af mine venner der siger det dårligt når de er vankølet og self modsat så vil lige høre jeres mening og om i har en god idé til en rigtigt god gamer pc :)
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
08. november 2011 - 19:23 #1
hmm.. ved virkelig ikke helt mht. alienware, du kan få meget mere for pengene et andet sted, og vandkøling - det vandkøling er på et niveau med en ret god cpu køler (luft), det er skam ikke dårligt som sådan da :-)

hvad er dit budget så vil jeg med glæde finde en god pc til dig!
Avatar billede nicklas9111 Nybegynder
08. november 2011 - 21:25 #3
omkring 6000-7000 kr :)
Avatar billede nicklas9111 Nybegynder
08. november 2011 - 21:28 #4
har også kigget lidt her inde http://topdata.dk/default.asp?status=noaccess :)