Avatar billede runemj Nybegynder
08. november 2011 - 15:10 Der er 1 kommentar

Iphone 3gs - Skal jeg have nyt batteri?

Jeg ved ikke om det er tilfældigt - Men efter jeg har opgraderet min iphone 3gs til IOS5, er mit batteri/telefon blevet utrolig mærkelig. For det første aflader den utrolig hurtigt, men det mærkeligste er at mobilen slukker (sandsynligvis løber tør for strøm) når batteriet ifølge indikatoren er på ca. 30% hvilket jo er ret misvisende.

Er dette et typisk tegn på at batteriet er ved at være kaput eller lyder det som en hardware/software fejl? Uanset batteriets tilstand synes jeg at telefonen burde gå til ca. 0% før den går i sort?

min iphone 3gs er fra marts 2010, og er blevet brugt dagligt. Så det ville selvfølgelig ikke være mystisk, hvis det er batteriet der er slidt ned, men jeg vil helst ikke investere i nyt batteri hvis fejlen ligger andetsteds. Nogen erfaringer med dette?

Tak på forhånd

Rune
Avatar billede tim jay Juniormester
03. december 2016 - 11:50 #1
Hvis du har brug for høj kvalitet iphone batteri, jeg mener, at dette websted for at være i stand til at hjælpe dig!http://ydtparts.com/