Avatar billede Cecolje Nybegynder
08. november 2011 - 13:49 Der er 20 kommentarer

Min computer skal IKKE gemme hjemmesider!!

Hej :)

I ved at når man har været inde på en hjemmeside, bliver den gemt i det felt hvor man skriver hjemmesidens navn (fanebladet tror jeg nok), men jeg vil ikke have det skal gemmes, hvordan slår man det fra?
Håber der er nogen der kan hjælpe!!

Vh. Cecilie Jensen
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2011 - 13:56 #1
Du har glemt at skrive hvilken browser du bruger:)
Avatar billede Cecolje Nybegynder
08. november 2011 - 14:01 #2
Haha hvad er en browser? :)Jeg aner ikke så meget om computere ;)
Avatar billede micma18_ Nybegynder
08. november 2011 - 14:01 #3
Hvis det er IE

Så tryk win + R -> Skriv "inetcpl.cpl" tryk ok. -> Under punktet Browserdata trykker du på Indstillinger -> Sæt Oversigten til at gemme siderne i 0 dage.
Avatar billede Cecolje Nybegynder
08. november 2011 - 14:01 #4
Jeg bruger Windows, hvis det er det du mener :)
Avatar billede Cecolje Nybegynder
08. november 2011 - 14:09 #5
Hvor står der win henne? :)
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2011 - 14:18 #6
Så bruger nok Internet explorer. De er lidt forskellige efter Nr.
Men prøv at gå ind for oven under Redskaber - forneden, Internet options - browser historie, settings. Der kan du sætte tallet til 0.
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2011 - 14:22 #7
Ps. det er altså når du har åbnet Internet explorer.
Du kan også downloade dette program, som sletter alle spor, så ingen kan se hvilke sider du har besøgt. http://www.piriform.com/ccleaner/download
Avatar billede Cecolje Nybegynder
08. november 2011 - 14:28 #8
Hvor står der redskaber henne? Sorry..
Avatar billede micma18_ Nybegynder
08. november 2011 - 14:34 #9
win + R -> Skriv "inetcpl.cpl" tryk ok.
Gør det samme ;-)
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2011 - 14:34 #10
Lige under der hvor du indtaster links. Min windows er på engelsk, og der hedder det Tools. Jeg regnede med, at det blev kaldt Redskaber på dansk, men ellers se efter et lignende ord.
Avatar billede Cecolje Nybegynder
08. november 2011 - 14:37 #11
Jamen er det en knap der hedder "win"?
Avatar billede Cecolje Nybegynder
08. november 2011 - 14:39 #12
Altså når du skriver:der hvor man indtaster links - mener du så i adressefeltet? Ejj det er ikke godt det her ;)
Avatar billede Cecolje Nybegynder
08. november 2011 - 17:10 #13
Har fundet ud af det nu, men den gemmer stadig de hjemmesider jeg besøger?
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2011 - 17:33 #14
Gå i Funktioner > Internetindstillinger sæt flueben ved Slet browserdata ved afslutning.
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2011 - 18:48 #15
Dprogram jeg lagde link til fjerner alle spor. Og du kan selv vælge antal overskrivninger.http://www.piriform.com/ccleaner/download
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2011 - 19:25 #16
#15 Så skal hun jo gøre det manuelt hver gang
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2011 - 19:47 #17
Ja det er da rigtigt, men hvis Cecilie ikke kan finde de rigtige knapper at trykke på. Jeg ved ikke hvad fanden man har oversat Tools til.
Cecilie
Har du prøver Firefox? den er meget nemmere og mere behagelig at bruge (efter min mening naturligvis:)) http://programmer.downloadcentral.dk/?FireFox(dansk)/Browsere/Internet/3162
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2011 - 19:49 #18
Undskyld men der gik da helt kuk i linket.
http://www.mozilla.org/da/firefox/new/
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2011 - 02:07 #19
#14 ser fornuftigt ud Hvis du har windows 8 ser det således ud.
Her går man ind foroven til venstre under Funktioner og som snif 12 skriver: Internetindstillinger for neden, sæt flueben ved Slet browserdata ved afslutning. Så skal IE slette alt når du lukker browseren. Men derfor er det alligevel godt at have cCleaner den rydder op i en masse. http://www.piriform.com/ccleaner/download
04. oktober 2012 - 06:50 #20
(Hvad endte denne tråd med ?)