Avatar billede gradymacleod Nybegynder
04. november 2011 - 08:46 Der er 1 kommentar

Køb af trådløs router

Hey hey..

Jeg står og skal have fat i en trådløs router nu her, men er lidt i tvivl om, hvad der  er værd at kaste penge efter.

Sidst jeg havde en trådløs for år tilbage havde jeg en d-link, hvilket jeg havde massivt mange problemer med.

Ville derfor lige høre om der er nogle, som kan anbefale en/et par stykker :)

//Gradymacleod
Avatar billede cyberspace Nybegynder
04. november 2011 - 12:18 #1
jeg har fornyeligt købt denne til mine forældre og den virker upåklagelig og er super nem at sætte op og priser er helt ok syntes jeg

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?q=router+linksys+wireless+E1500&pid=5345831

Har altid haft gode erfaninger med Linksys (linksys By Cisco - ja Cisco har købt Linksys blot til info)