Avatar billede jokn Nybegynder
04. august 2001 - 13:17 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til chat...!

Jeg har nogle spørgsmål til hvordan jeg gør en chat bedst...:

1.
Hvordan opdatere jeg bedst det frame med beskederne?
Lige nu er de i et fra der bare opdatere med noget javascript kode eller sån noget, men der er det problem at der kommer en klik lyd hver gang det opdateres og framet flimrer også hver gang...

2.
Hvordan gør jeg så den selv laver \"focus\" på besked tekstboxen når man lige har skrevet en besked...

Jeg bliver meget glad for svar :o)

er 30 pont nok?
Avatar billede jokn Nybegynder
04. august 2001 - 13:24 #1
aarh... jeg syntes det går lidt langsomt her i ferien ;o)
Avatar billede nephilim Nybegynder
04. august 2001 - 13:25 #2
hvad med at sætte en refresh på siden der skal opdateres hele tiden?
Avatar billede jokn Nybegynder
04. august 2001 - 13:42 #3
FUCK, jeg havde glemt at trykke i textboxen så da jeg trykkede space accepterede den :(((

Må man oprette et nyt så?
altså når der er sket en fejl?
Avatar billede jokn Nybegynder
04. august 2001 - 13:43 #4
nep:
Det jeg ville have sagt var at den jo stadig vil blinke så...
Avatar billede nephilim Nybegynder
04. august 2001 - 14:20 #5
korrekt, jeg tror ikke du kan lave det php uden at det vil blinke
Avatar billede nephilim Nybegynder
04. august 2001 - 14:21 #6
prøv at kigge på dem der ligger på
http://code.box.sk/
der må næsten være noget du kan bruge
Avatar billede jelzin101 Praktikant
04. august 2001 - 14:23 #7
prøv at hente en der hedder phpmychat -den er meeeget vild (synes jeg).
Avatar billede andreas Nybegynder
04. august 2001 - 17:18 #8
jeg kan hjælpe dig, jokn, send mig en besked på icq, du har mit nummer
Avatar billede andreas Nybegynder
04. august 2001 - 19:02 #9
Det opgav jeg så, da ham der rigtig lavede det \"WebHamster\" ikke kunne opføre sig ordenlig og så ikke lave nogle ordenlige forhold til at arbejde under. Jeg laver sku ikke en chat, når siden tager over 40 sek. at hente på en 1mbit linie.
Avatar billede webhamster Nybegynder
04. august 2001 - 19:03 #10
LOL!!!
Avatar billede webhamster Nybegynder
04. august 2001 - 19:04 #11
Er der nogle der har bedt dig om at lave en chat???
Mig bekendt, NEJ!
Avatar billede andreas Nybegynder
04. august 2001 - 19:09 #12
Okay, jeg formulere det om. Jeg laver ikke de problemer i har.
Avatar billede webhamster Nybegynder
04. august 2001 - 19:11 #13
Tak for det!!!

Hmm jeg ved ikke hvad der gik galt i vores kommunikation*S*! Men jeg undskylder :)