Avatar billede wellejus Nybegynder
03. november 2011 - 07:30 Der er 4 kommentarer

XP geninstallation standser undervejs

Den originale HD i en Dell Dimension E520 er stået af. Jeg monterede en ny og prøvede at geninstallere XP fra den medfølgende skive. Processen forløb som ventet til og med indtastning af navn etc. Vi nåede aldrig til indtastning af koden. Installationen strandede ved en grøn skærm, kun udstyret med skraldespanden.
Til sidst, efter cirka en times venten, lukkede jeg maskinen ned.
Hvad skal jeg gøre for at komme videre?
Avatar billede Poko1 Ekspert
03. november 2011 - 08:16 #1
Har du prøvet med en anden XP. instalations CD.? hvis den CD der fulgte med din maskine er en del af recovery delen så den ikke står alene kunne det tænkes at fejlen er her?
Avatar billede wellejus Nybegynder
04. november 2011 - 15:13 #3
@poko1: Nej, jeg har kun prøvet den samme disk. Det er dog en fuld udgave og jeg valgte en komplet inst. :-)
@sibidor: Den har jeg trods den tilsyneladende berømthed ikke mødt før. Prøver. Tak for tippet.
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2011 - 15:55 #4
vis xp ikke dur  så påve windows 7 den kør i 30 dage http://techpp.com/2009/11/11/download-windows-7-iso-official-direct-download-links/