Avatar billede kasperhuus Nybegynder
02. november 2011 - 17:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

World of warcraft

Har 2x world of warchraft wrath of the ligh king

og 1x the burning crusade

Til salg byd
Avatar billede Mathiasboegild Nybegynder
02. november 2011 - 18:14 #1
Prøv den Blå Avis..
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. november 2011 - 20:42 #2
Køb og salg via eksperten.dk er ikke tilladt.
Gør som i #1.

(Men Lich King koster jo kun 178 kr. og Burning Crusade kr. 49 så hvorfor siger du BYD...?)
Avatar billede Mathiasboegild Nybegynder
03. november 2011 - 16:07 #3
For det andet er spillene næsten ubrugelige, da man skal bruge en cd-key til at aktivere/opgradere sit account. Jeg formoder at du allerede har brugt disse til dig selv, og da man kan downloade spille gratis fra blizzards hjemmeside, er de ikke rigtigt noget værd. Held og lykke med salget, så længe det ikke er her på eksperten ;)
Avatar billede kasperhuus Nybegynder
10. juli 2012 - 20:29 #4
Okay :-)