Avatar billede moonsmiledk Nybegynder
01. november 2011 - 16:20 Der er 1 kommentar

Mediecenter med NAS og Samsung 3D LED UE46C8705

Hej :-)

Jeg ville rigtigt gerne, om mit tv (Samsung 3D LED UE46C8705), min bluray afspiller (afspilleren har internet adgang, og tv har dermed derigennem) + min bærbare (Asus med windows 7) - kunne snakke lidt mere sammen. (Vi har trådløst internet og Boxer kanaler - kun kanaler i stuen dog, da der kun er et boxermodul)

Ønsket er også sådan en NAS? - dvs noget der kan opbevare filmene, billederne og lade mig tilgå dokumenter når jeg ikke er hjemme.

Herudover ville det jo være fantastisk, hvis en eller anden form for medieenhed også havde support for ISO-filer mm.

Så alt i alt, en form for mediecenter, med sikkerhedskopiering, opbevaring, trådløs streaming - hvilken NAS eller/og anden enhed må jeg så ud at finde, og hvad skal jeg være opmærksom på mht forbindelser, support for osv??
Jeg synes at det er noget af en jungle, når jeg kigger rundt på nettet, og kan ikke helt se mig igennem det :-)

Nogen der kan hjælpe lidt?

Venligst

Christina :-)
Avatar billede moonsmiledk Nybegynder
01. november 2011 - 16:26 #1
Afspilleren er forresten også Samsung - 3d afspiller med en harddisk på 500 Gb.

Jeg synes bare ikke at det virker med at streame film fra pc og til den? (det hakker)

Er det noget en NAS ville ændre på, eller er det bare ikke muligt med et (måske) dårligt trådløst netværk?