Avatar billede ImIntoTech Nybegynder
31. oktober 2011 - 15:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

PXE boot test værktøj?

Jeg sidder på et 192.168.1.0-net og vil teste PXE boot på et andet net via RDP. Jeg har adgang til en server via RDP, så kender nogen til et værktøj, der kan vise mig hvad der sker under PXE boot? Så jeg bliver fri for at køre til Silkeborg for at teste "så lille en ting"? :-)
Avatar billede m_soender Nybegynder
31. oktober 2011 - 15:46 #1
Hvis du har mulighed for det vil du jo kunne installere en virtuel maskine på maskinen, f.eks. virtual box fra Sun/Oracle.

Der vil du have mulighed for at lave lidt test med PXE

/
Martin
Avatar billede ImIntoTech Nybegynder
31. oktober 2011 - 16:53 #2
Hej Martin

Ja, det havde jeg allerede gjort (bare med Virtual PC 2007). Det er nok umiddelbart den eneste/bedste løsning.