Avatar billede wuss15 Nybegynder
30. oktober 2011 - 20:42 Der er 4 kommentarer

Control panel error + hænger sig i opdatering

Hej alle.

Mit kontrol panel er begyndt at gøre mærkeligt.

Det åbner fint, men når jeg så klikker på "tilføj/fjern" programmer så fryser den i 2-3 sec og reloader så kontrolpanelet. Kan se det på der kommer den grønne loade bjælke oppe i adressebaren ligesom hvis du loader en mappe.

Det er win 7.

Alle ting jeg har prøvet virker i kontrol panelet, men appwiz.cpl gør som sagt ikke.

jeg har kørt en: sfc /verifyonly" som siger at der er ingen filer med problemer.

Jeg kan ikke lige få flyttet eller slettet appwiz.cpl da den ikke vil give mig adgang til det -_-'

Er der en anden måde at fikse dette på?

Ved ikke om det gør nogen forskel, men jeg har også på det sidste haft at computeren er begyndt at "hænge" mere i det når den opdatere, altså der inden den slukker. Den har haft kørt i 8 timer uden at komme videre fra opdatering 1. Synes jeg oplever det mere på det sidste.

Der udover sker det nogen gange at når jeg udpakker noget på skrivebordet, så kan jeg ikke se det, ør jeg genstarter eller explore.exe genstarter, eller før jeg udpakker det igen. Ved ikke om disse fejl hænger sammen, eller det er forskellige årsager.

Håber i kan hjælpe.

mvh.
Frederik
Avatar billede loller1995 Nybegynder
30. oktober 2011 - 22:08 #1
Det kan mulighvis være at du har et for højt antal af cookies. du kan fjerne dem med de fleste anti-virusprogrammer.
Jeg kender et god og nem måde at fjerne cookies på, du skal downloade en cleaner, der hedder CCleaner, som du kan hente her: http://www.piriform.com/ccleaner/download/standard.

M.V.H loller1995 :-)
Avatar billede loller1995 Nybegynder
30. oktober 2011 - 22:11 #2
Udover Cookies fjerner programmet også en masse andre unødvendige ting, så som HASH-files. Du kan også slå disse ting fra :-)
Avatar billede wuss15 Nybegynder
31. oktober 2011 - 22:25 #3
Tak for svaret. Har meget brugt Ccleaner før, har bare ikke husket det denne gang.

Jeg giver det et skud og ser om det hjælper. :-)
Avatar billede wuss15 Nybegynder
20. november 2011 - 19:32 #4
Det har desværre ikke hjulpet. Fejlen er der stadigvæk.