Avatar billede johnbr Seniormester
30. oktober 2011 - 20:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Åbne pdf filer

Når jeg går ind i E-Boks og vil åbne en pdf fil, så kan jeg se, at den henter filen, men den vil ikke åbne den.
jeg har prøvet at hente den nyeste Adobe, men det hjælper ikke.

Det er et nyt problem, som er kommet for det har virket før??
Avatar billede haverslev Novice
30. oktober 2011 - 20:32 #1
Prøv lige at åben Internet explore, klik på Funktioner, klik på Internetindstillinger
Tryk på på knappen slet - under browerdata (Internet explorer 9)
Sæt flueben i de 4 øveste felter og klik på slet.

Klik på faneblad Avanceret og Tryk på Nulstil indstillinger for Internet Explorer
Avatar billede Ersted1982 Nybegynder
30. oktober 2011 - 20:34 #2
Trykker du på åben eller gem? Og der kommer ikke nogen fejlmeddelse frem?

Umiddelbart vil jeg prøve at repair din adobe Reader, se her: http://kb2.adobe.com/dk/cps/836/cpsid_83686.html

Kan også være du har kommet til at pille ved sikkerhedsindstillingerne:

Klik på Funktioner i browsermenuen
Klik på Internetindstillinger
Vælg fanen Avanceret og kig efter sektionen Sikkerhed
Ud for Gem ikke krypterede sider på disk skal du fjerne hakket i boksen
Avatar billede johnbr Seniormester
25. november 2011 - 00:39 #3
Jeg har fundet en løsning
Avatar billede vejmand Juniormester
25. november 2011 - 02:58 #4
Må vi høre den?
Avatar billede haverslev Novice
25. november 2011 - 08:01 #5
Ja vi vil høre løsningen:
http://www.eksperten.dk/faq#faq-4-2
Avatar billede johnbr Seniormester
25. november 2011 - 18:05 #6
Hej:)

Jeg er jo vant til, at når jeg vil åbne en pdf fil, så trykker jeg på den og så åbner den.

Det gør den ikke mere, men den lægger den jo i overførsler, hvor jeg så før trykkede på filen, men det virkede jo ikke.
Nu trykker jeg så på dokumentet til højre for overførslen og så åbner den pdf filen.