Avatar billede Vendelboe20 Nybegynder
30. oktober 2011 - 17:49 Der er 1 løsning

Graphics Bus Capability?

Hej.
Jeg er ret ny inden for It - og computer verdenen og er nettop stødt på ordet Graphics Bus Capability, jeg kunne godt tænke mig at vide hvad det dækker over.

Ud for min Graphic Bus Capability står der: PCI Express 2.0
Jeg er af den overbevisning at det har noget med mit grafik kort at gøre hvilket også leder til mit næste spørgsmål:

Jeg går og overvejer at købe et ny grafik kort, nemlig.
Sapphire Radeon HD 6950 2GB GDDR5. Men der står under dette grafik kort; PCI-express 2.1

Jeg ved derfor ikke om jeg har "plads" i min computer til nettop dette kort, eller hvad PCI-exkress egentlig står får

Jeg håber I kan hjælpe mig.
Avatar billede Vendelboe20 Nybegynder
13. januar 2012 - 22:43 #1
Done