Avatar billede megabody Nybegynder
29. oktober 2011 - 13:09 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Problem med danskespil.dk, skat.dk og andre

Hej derude,
Kan ikke få pop op vinduer (eller hvad man kalder det) til at fungere. Eks. logger ind på danskespil.dk som jeg plejer, men når jeg vælger det spil jeg vil ind på, popper der et nyt vindue op (som det plejer), men der er intet i selve vinduet ?
Har af- og geninstalleret såvel adobe reader som flash seneste versioner.

Nogle der har et bud - det er som om der ligger en spærre

På forhånd tak.
Avatar billede haverslev Novice
29. oktober 2011 - 13:34 #1
Prøv lige at åben Internet explore, klik på Funktioner, klik på Internetindstillinger
Tryk på på knappen slet - under browerdata (Internet explorer 9)
Sæt flueben i de 4 øveste felter og klik på slet.
Avatar billede megabody Nybegynder
29. oktober 2011 - 13:59 #2
Hej Haverslev,
Prøvede dit forslag, og tak for samme. Desværre ingen effekt hverken før eller efter genstart.
Avatar billede leif Seniormester
29. oktober 2011 - 14:09 #3
Har oplevet et par gange at mærkelige fejl løses ved at nulstille IE komplet ved at gå ind i Internet Indstillinger -> Avanceret -> Tryk på Nulstil indstillinger for Internet Explorer
Avatar billede megabody Nybegynder
29. oktober 2011 - 14:17 #4
Hej Leif - jeg takker og bukker. Det kører :-)
Avatar billede megabody Nybegynder
29. oktober 2011 - 14:20 #5
Sig mig engang - fik du pointene ? (synes det er et småmærkeligt system de kører med her på siden)
Avatar billede leif Seniormester
29. oktober 2011 - 15:53 #6
Nej, fik ikke point, da du accepterede dit eget svar :-), men jeg får ikke mad af point så det går nok
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. oktober 2011 - 16:57 #7