Avatar billede sebik123 Nybegynder
29. oktober 2011 - 02:05 Der er 7 kommentarer

Fil på 13GB brænde den ned

Hejsa

Jeg har et problem at, jeg har lavet en film på 13 GB, men hvordan kan jeg brænde den ned på flere dvd cder (4,7)

er der nogen som kan svare på det?
Eller ved hvad jeg selv skal gøre?
Avatar billede ptj_11 Forsker
29. oktober 2011 - 04:07 #1
De fleste videoredigeringsprogrammer indeholder også en brænderfunktion, der kan splitte en film på flere DVD´ere.
/ptj_11
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2011 - 07:55 #2
Avatar billede 220661 Ekspert
29. oktober 2011 - 08:21 #3
Dvd Fab kan det også. Funktionen til dette hedder split.
Dette er også et købeprogram.
http://www.dvdfab.com/
Du har ikke muligheden for at lave det som blu-ray som kan håndtere filer i denne størrelse? Det kan programmet nemlig også.
Du mangler afspillemulighed?
Avatar billede 220661 Ekspert
29. oktober 2011 - 08:37 #4
http://www.dvdfab.com/download.htm
Jeg hentede denne her, og som jeg kunne se så var der en 30 dages prøveperiode.
Det kræver at filerene er klargjort og ligger i en dvd folder på pc.
Avatar billede olf Nybegynder
29. oktober 2011 - 09:49 #5
Prøv evt at kigge på forskellige pakkeprogrammer som winzip og 7-zip. Flere af dem ladet dig splitte en fil op i størrelser som du bestemmer.
Avatar billede sebik123 Nybegynder
29. oktober 2011 - 13:20 #6
Super :) Mange tak til alle :) Må lige undersøge det :) Har en film på 13gb men kan ikke brænde den ned pga den fylder meget.
Avatar billede olf Nybegynder
29. oktober 2011 - 21:52 #7
Hovsa... glem mit svar!!! Havde i min visdom ikke set at du talte om DVD-film :-) Det andet er naturligvis kun hvis du har en stor fil der skal deles over flere DVD'ere, som pakkede filer!