Avatar billede scriver148 Nybegynder
28. oktober 2011 - 09:28 Der er 2 kommentarer

KOPI Beskyttelse af filer / usb key

Hej Håber i kan hjælpe , da jeg nu har brugt flere uger på at finde dette software som ville kune hjælpe mig men Uden held:-(

jeg har lavet en Bootabel usbkey  , med forskellige prg. på

denne key ville jeg gerne have KOPI Beskyttet (ikke kryptert) da den skal kunne læses som bootabel i dos mode.

det eneste jeg kom frem til var at www.nexcopy.com kunne hjælpe mig  - det kræver så jeg skal købe deres Dyre USB keys som er kompatibelt med deres prg. som man kan Downloade.
så skulle der være nogen Kloge hoveder :-) , som tænker jamen du gør da bare sådan her!!!:-) , ville jeg meget gerne vide det uden det kommer til at koste mig en Krig!

på forhånd Tak
Vh.
Scriver148
Avatar billede micma18_ Nybegynder
28. oktober 2011 - 13:21 #1
Du kan måske lave noget verificering i dit program. Så det eks. kun virker sammen med USB stickens serie nummer e.lign.
Avatar billede scriver148 Nybegynder
28. oktober 2011 - 13:50 #2
:-) , jaa ved så ikke lige hvordan man gør :-(

havde jo være nemt hvis man viste hvilke software nexcopy
bruget til at ligge på deres USB keys :-) , men hvis du ved hvordan man gjort så prg og usb serie nr. følges så man har en eller anden form for det ikke bliver rippet.