Avatar billede tazco Nybegynder
28. oktober 2011 - 08:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Værktøj til at specificere url'er med "broken images"

Jeg sidder med en webløsning hvor brugerne har været lidt... om man så må sige, rundhåndet med sletteknappen til billeder... Hvilket resulterer i en masse røde krydser siden over, da der stadig er referencer til disse billeder.

Kender folk til et program/værktøj, der kan gennemse et helt website og definere de adresser, hvor der er forkerte linkstier?

Jeg er bekendt med programmer som Xenu Link Sleuth, der også sagtens kan finde de billeder der drejer sig om, de viser mig bare ikke hvilken specifik url, billederde mangler på. Og sitet har over 200 menupunkter :-)

Håber nogen kan hjælpe - på forhånd tak

/Michael
Avatar billede The_Buzz Novice
28. oktober 2011 - 09:35 #1
Du kunne eventuelt kigge i serverens error.log og se hvilke filer der fejler. Der skulle gerne være Refering URL også.
Avatar billede tazco Nybegynder
28. november 2011 - 22:13 #2
fandt selv ud af url-henvisningen i Xenu Link Sleuth istedet :-)

Men ellers tak for tippet Buzz ;-)