Avatar billede Heinzmadsen Nybegynder
26. oktober 2011 - 09:04 Der er 3 kommentarer

InDesign CS > InDesign CS4 Eksport indstillinger

Hej Eksperten.

Jeg har opgraderet mit InDesign fra CS til CS4.

Jeg mangler nu mine eksport indstillinger, som når jeg skal eksportere til en pdf...

Nogen som ved hvor de eksport indstillinger ligger henne?

På forhånd tak
Avatar billede audiotribe Nybegynder
26. oktober 2011 - 09:29 #1
Hej,

File > Export (og vælg pdf under "format"

Jeg bruger dog CS3 - men mener det er det samme!

/ Thomas
Avatar billede Heinzmadsen Nybegynder
26. oktober 2011 - 09:38 #2
Hej Thomas.

Ja det er også sådan jeg gør. Men det er jo standard eksport indstillinger der ligger der. Jeg skal bruge de "specielle" eksport indstillinger der var opsat i mit CS. Det er hvis man skal lave annoncer til trykpresse osv f.eks. Jeg har stadig den gamle computer med cs på, og de gamle indstillinger, så mit spørgsmål går egentlig bare ud på at jeg gerne vil vide, hvor på computeren (altså i hvad mappe) de ligger i.. Så kan jeg kopiere dem over i den mappe på den nye pc..

På forhånd tak
Avatar billede audiotribe Nybegynder
26. oktober 2011 - 09:56 #3
Ahh ok!

I min InDesign (CS3) kan jeg gå ind under: File > Adobe PDF Presets, og her fra kan man gemme/exporterer sine presets!

Hos mig ligger de her:

C:\Program Files\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\Settings

Håber det hjælper / Thomas