Avatar billede solo20 Nybegynder
04. august 2001 - 00:29 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Intro søges

Hey...  Jeg har et lille ret stort problem. Jeg var inde på en hjemmeside der var der en intro ( tror jeg nok det hedder ) Hvordan kan man lave det? Nogen som måske gider lave en eller hjælpe mig?
Avatar billede jamal_s Nybegynder
04. august 2001 - 00:34 #1
du kan lave det med et program som hedder macromedia flash 5 ..

du kan downloade programmet fra www.macromedia.com !
Avatar billede solo20 Nybegynder
04. august 2001 - 00:37 #2
Mørkeblå baggrundsfarve. Meget kraftig orange tekst farve.. en eller anden form for fedt mønster i...  I teksten må der godt komme nogle tekster flyvende. Så som: Solo 20- her er du aldrig alene, Danmarks hurtigste måde at sende sms på, Secret site, find prinsen på den rustne cykel HER. Takker.
Avatar billede solo20 Nybegynder
04. august 2001 - 00:39 #3
Jamal -Det er ligemeget, da jeg hellere vil have nogle som der skal LAVE en intro til mig..

Avatar billede ztyxx Nybegynder
04. august 2001 - 00:39 #4
Flash kanhentes som en demo, og virker i 30 dage, derefter skal amn registrere det for at kunne bruge det, hjælp til Flash 5 kan man bl.a. få i et hæfte fra IDG Forlag www.idgforlag.dk til 89 kr. Det hedder slet og ret Flash 5, og er skrevet af Lars Grønvold
Avatar billede gamer_dk Nybegynder
04. august 2001 - 12:13 #5
Jeg kan prøve senere!
Avatar billede Kengun Praktikant
08. august 2001 - 20:34 #6
Hvor stort skal det være (ant. pix)?
Avatar billede solo20 Nybegynder
19. august 2001 - 01:11 #7
hejsa igen..  ku ikke lige finde ud af hvor mit spørgsmål var henne..  :c(  Men... hvis det kan blive normal størrelse, så ville det være herre godt...
Avatar billede solo20 Nybegynder
20. august 2001 - 18:35 #8
Det var ikke med vilje at jeg skulle acceptere svaret... Men det skal bare være standard/normal størrelse
Avatar billede zeromaster Nybegynder
14. september 2001 - 22:19 #9
Tsk..

kengun giv ham de point NU..

Det er sQ da synd for ham!!!
Avatar billede Kengun Praktikant
14. september 2001 - 23:08 #10
Er Solo20 her da? Så skal han få tilbake sine points :-)
Avatar billede zeromaster Nybegynder
14. september 2001 - 23:33 #11
Solo20 er min storebror IRL.. Og han vil MEGET Gerne have sine points tilbage, da det bare var en fejl..

Men hvis du har lavet en intro, kan du måske beholde point\'ne.

Du kan bare oprette et spørgsmål ved titlen: \" Points tilbage til Solo20\".

Og så kan du skrive http://www.eksperten.dk/spm/94991 i det spørgsmål som du opretter!
Avatar billede Kengun Praktikant
15. september 2001 - 10:20 #12
ok - Jeg forsøker å lage en intro til han :-) - Men jeg må vite hvor stor introen skal være (ant. pixler).
Avatar billede Kengun Praktikant
15. september 2001 - 16:18 #13
Avatar billede solo20 Nybegynder
23. september 2001 - 23:55 #14
Oki.. Jeg tager den så..

Kan du ikke sende intro\'en til min email solo20@privat.dk ?
Avatar billede solo20 Nybegynder
23. september 2001 - 23:56 #15
Gider du fortælle mig når den er sendt? Mange tak...
Avatar billede Kengun Praktikant
24. september 2001 - 20:46 #16
Jeg har nå sendt Flash\'en til dig :-)