Avatar billede TrineMK Nybegynder
22. oktober 2011 - 21:20 Der er 1 kommentar

Ny bærbar ... Hjælp ??!

Hejsa derude.

Håber nogen kan hjælpe mig...

Jeg står og skal have en bærbar igen, har måtte levet med en gammel stationær fra 1969 ca. :( (føles sådanne)

Der sker jo hele tiden noget på market, så er efterhånden lige så grøn på området som jeg var da jeg skulle lære om computere første gang.

Den viden jeg havde/har:

Skal holde mig fra AMD.
Noget med den skal have mere end 1 GB for at køre optimalt for Vista ?! - Vil dog gerne have Windows 7 nu MÅSKE.. (hvor mange GB skal den så minimum have for det optimale ??)
Jahh..

Men altså den skal bruges til :

Massere af internet surfing og de banale ting som netbank, Fb, små spil. evt. spil som counterstrike over nettet.

Programmer som photoshop/video redigering osv. (hygge brug/hoppy)
I det hele taget kreative programmer ..

Krav:

Indbygget numerisk tastertur.
Webcam
Cd/dvd drev
Minimum 15"
MAX 5000,-
HOLDBAR !

Og så skal den bare køre hurtigt og effektivt :)
Ønsker også gode råd til et godt virus program jeg kan købe til, magter ikke mere ballade med computere :P

På forhånd tak.

Kh. TrineMK
22. oktober 2011 - 21:59 #1
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori
www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Andet/

www.eksperten.dk/faq#faq-2-2 ?
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For at få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

http://gratisupload.dk/vis_billede/63279/

Til slut skal/bør du lige at lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.

---